دغدغه اي براي پيشگيري از پخش بلوتوث هاي غير اخلاقي وجود ندارد

بابک رزمساز در گفتگو با خبرنگار مهر، به روند پيشرفت تکنولوژي در جوامع اشاره کرد و افزود : اين روند روز به روز در حال گسترش است و همراه با اين روند تخلفات مرتبط با تکولوژي نيز به سرعت در حال افزايش است.پخش بلوتوث هاي شخصي و فيلمها و عکسهاي خانوادگي چند سالي است که …

بابک رزمساز در گفتگو با خبرنگار مهر، به روند پيشرفت تکنولوژي در جوامع اشاره کرد و افزود : اين روند روز به روز در حال گسترش است و همراه با اين روند تخلفات مرتبط با تکولوژي نيز به سرعت در حال افزايش است.
پخش بلوتوث هاي شخصي و فيلمها و عکسهاي خانوادگي چند سالي است که جزء بيشترين موارد شکايت مردم قرار گرفته است و اين موارد نيز اخيرا در پرونده هاي ورودي به محاکم نيز بسيار مشاهده مي شود.
اخيرا برخي بازيگران سينما و تلويزيون از پخش بلوتوث هاي شخصي خود شکايت کرده اند و از رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي خواسته اند تا نسبت به رسيدگي به اين امر اقدام کنند.
به گفته سرپرست ناحيه ۱۶ دادسراي عمومي و انقلاب تهران صرف جرم تلقي کردن يک عمل مجرمانه و تعيين مجازات و حتي اجرا و اعمال آن نمي تواند کنترل کننده ميزان جرايم در کشور باشد و بايد براي پيشگيري از وقوع جرم به خصوص در ارتباط با پخش بلوتوث هاي غير اخلاقي و انتشار عکسها و فيلمهاي خانوادگي دغدغه اي وجود داشته باشد و برنامه ريزي دقيق و اصولي در راستاي آن انجام شود.
رزمساز معتقد است بايد دغدغه اي ميان متوليان اجتماعي وجود داشته باشد تا افکار مردم را در جهت استفاده صحيح از تکنولوژي نظامند کرد که متاسفانه بايد گفت چنين دغدغه اي امروز در ميان مسئولان ديده نمي شود و يا کمرنگ است.
به گفته وي در ارتباط با بحث پيشگيري از چنين جرايمي شعار بسيار داده مي شود اما راه حلي براي اين موضوع انديشيده نمي شود و اين در حالي است که همگان از دستگاه قضايي انتظار دارند با برخورد و اعمال مجازات جلوي روند اين تخلفات را بگيرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا