۲۸ پروژه BTS تلفن همراه در استان هاي خراسان و خوزستان راه اندازي شد

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات اعلام کرد: ۴۸دفتر ICT روستايي طي هفته‌ بيست و هشتم سال جاري در سطح کشور و اکثرا در استانهاي خراسان رضوي و اصفهان مورد بهره برداري قرار گرفت. به اين ترتيب استان خراسان رضوي با بهره برداري از ۳۲ دفترICT روستايي در هفته بيست و هشتم امسال، بيشترين …

به گزارش موبنا روابط عمومي وزارت ارتباطات اعلام کرد: ۴۸دفتر ICT روستايي طي هفته‌ بيست و هشتم سال جاري در سطح کشور و اکثرا در استانهاي خراسان رضوي و اصفهان مورد بهره برداري قرار گرفت.
به اين ترتيب استان خراسان رضوي با بهره برداري از ۳۲ دفترICT روستايي در هفته بيست و هشتم امسال، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.
روستاهاي قلعه شير، محمد‌آباد، امغان، باغ کشميرعليا، جعفريه، جهان‌آباد ملکي، حسن‌آباد، خرم‌آباد، مميزاب و دولت‌آباد در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوي از جمله روستاهايي هستند که دفاتر ICT روستايي در آن ها به بهره‌برداري رسيده است.
در همين حال، طي اين مدت تلفن خانگي براي ۵۱ روستا در استان هاي خوزستان، کرمان وکرمانشاه ارائه شد که از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي فرخ خاني، داربيد منصوري از توابع استان کرمانشاه اشاره کرد.
طي اين مدت ۱۵ سايت تلفن همراه روستايي در استان هاي خراسان رضوي، کرمانشاه، کرمان و کهکيلويه و بوير احمد نيز نصب و مورد بهره بهره برداري قرار گرفت؛ که از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي قلعه‌نو مهدي‌آباد، پيرگز در شهرستان نيشابور استان خراسان رضوي و همچنين روستاهاي ده شير بادنگان و ميمند از توابع دنا استان کهکيلويه و بويراحمد اشاره کرد.
۱۶۲/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا