دانش آموزان بايد آداب استفاده از تلفن همراه را ياد بگيرند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کارول کانتري تايمز، کلي فراجر، معلمي که در مدرسه به دانش آموزان آداب استفاده از تلفن، ايميل و پيام کوتاه آموزش مي دهد، معتقد است دانش آموزان بايد آداب استفاده از اين دستگاه ها را ياد بگيرند و بدانند که در شرايط متفاوت چگونه از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کارول کانتري تايمز، کلي فراجر، معلمي که در مدرسه به دانش آموزان آداب استفاده از تلفن، ايميل و پيام کوتاه آموزش مي دهد، معتقد است دانش آموزان بايد آداب استفاده از اين دستگاه ها را ياد بگيرند و بدانند که در شرايط متفاوت چگونه از سرويس هاي مختلف اين دستگاه ها استفاده کنند.
وي اظهار مي دارد که به دليل فراگير شدن اين دستگاه ها و اينکه بسياري از دانش آموزان پيش از رسيدن به مقطع دبيرستان تلفن همراه دارند بايد آداب و رسم استفاده از اين دستگاه ها را ياد بگيرند.
همانطور که در يک جامعه مردم به استفاده از فناوري هاي پيشرفته نياز دارند لازم است استفاده از آن نيز براساس آداب خاصي باشد.
هم اکنون نوجواناني را مي بينيم دذر کنار دوستان با دستگاه تلفن همراه خود بازي مي کنند و دوست خود را ناديده مي گيرند.
ايميل و پيام کوتاه نبايد هرگز جايگزين مکالمات رو در رو شود زيرا ارتباطات غير شفاهي طرز بيان و ابراز احساسات را از بين مي برد.
۱۳۵/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا