کداک از ال جي و سامسونگ شکايت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، شرکت کداک در برابر ال جي و سامسونگ به دادگاه شکايت کرده و ادعا مي کند که اين دو سازنده گوشي تلفن همراه به حق انحصاري و امتياز دوربين هاي ديجيتالي اين شرکت تجاوز کرده اند.اين حق امتياز انحصاري شرکت کداک در زمينه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، شرکت کداک در برابر ال جي و سامسونگ به دادگاه شکايت کرده و ادعا مي کند که اين دو سازنده گوشي تلفن همراه به حق انحصاري و امتياز دوربين هاي ديجيتالي اين شرکت تجاوز کرده اند.
اين حق امتياز انحصاري شرکت کداک در زمينه دوربين هاي ديجيتال شامل فشرده سازي تصاوير، عکس برداري، ذخير سازي تصاوير و نيز محتواي ويديويي بوده است.
شرکت کداک اعلام کرد که توليدکنندگان ديگر گوشي هاي تلفن همراه براي استفاده از فناوري دوربين هاي کداک در گوشي هاي خود گواهينامه و اجازه استفاده از اين فناوري ها را گرفته اند، اما شرکت ال جي و سامسونگ خودسرانه   و بدون کسب اجازه از اين شرکت از اين فناوري ها  استفاده کرده اند.
بر اساس اين گزارش، شرکت هاي ال جي و سامسونگ اعلام کرده اند که قصد دارند با شرکت کداک وارد دعوا شوند و حاضر به عقب نشيني نيستند.
۱۳۵/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا