استفاده از تلفن همراه مي تواند موجب خالي شدن دندان پرکرده شود

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا”  به نقل از اين سايت اينترنتي ، اين تحقيقات نشان مي دهد که تشعشعات الکترومغناطيسي تلفن همراه  مي تواند قسمت هاي پرشده دندان را لق کند.اين تحقيق توسط ۱۴ نفر از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز صورت گرفته است و  آنان با آزمايش و اندازه گيري ميزان جيوه در …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا”  به نقل از اين سايت اينترنتي ، اين تحقيقات نشان مي دهد که تشعشعات الکترومغناطيسي تلفن همراه  مي تواند قسمت هاي پرشده دندان را لق کند.
اين تحقيق توسط ۱۴ نفر از دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز صورت گرفته است و  آنان با آزمايش و اندازه گيري ميزان جيوه در ادرار افراد پس  از استفاده از تلفن همراه به اين نتيجه دست يافتند.
اين دانشجويان همچنين اعلام کردند ، امواج مايکروويو ساتع شده از گوشي هاي تلفن همراه نقش بسيار موثري در آزاد شدن جيوه اي که در پرکردن دندان بکاررفته است ، دارد.
اين فرايند نه تنها با استفاده از تلفن همراه ، بلکه با تماشاي تلويزيون ، قرارگرفتن درمقابل صفحه نمايش رايانه و استفاده از دستگاه هاي مايکروويو نيز صورت مي گيرد.
براساس اين تحقيق ظاهرا افرادي که داراي دندان پرشده با جيوه هستند ، چنانچه بخواهند قسمت پرشدگي دندانشان محکم باقي بماند، بايد از مواجهه و استفاده از وسايل ذکر شده ،خود داري کنند.
۱۶۲/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا