همکاري نوکيا و چاينا موبايل براي ارايه گوشي هاي TD-SDCMA

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش، تاکنون سامسونگ و ال جي بازار اين گونه گوشي ها را در دست داشتند اما با ورود نوکيا با همکاري چاينا موبايل، اين بازار از انحصار آنان خارج مي شود. اين شرکت ها قصد دارند در کشورهاي آسيا و …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش، تاکنون سامسونگ و ال جي بازار اين گونه گوشي ها را در دست داشتند اما با ورود نوکيا با همکاري چاينا موبايل، اين بازار از انحصار آنان خارج مي شود.
اين شرکت ها قصد دارند در کشورهاي آسيا و آفريقا سرمايه گذاري کنند و چاينا موبايل پس از خريد سهام يک اپراتور پاکستاني به ارزش۴۶۰ ميليون دلار و سرمايه گذاري بيش از ۴۰۰ ميليون دلاري براي گسترش اين شبکه هم اکنون قصد دارد سرمايه گذاري ديگري براي پيشرفت اين شبکه با هزينه ۸۰۰ ميليون دلار نيز انجام دهد.
چاينا موبايل که به لحاظ شمار کاربران بزرگ ترين اپراتور جهان است ،  قصد دارد پيش از اين که تبعات بحران اقتصادي بروز و ظهور کامل يابد ، در حوزه هاي خارجي سرمايه گذاري کلاني کند.
بر اساس اين گزارش، چين انتظار دارد که چاينا يونيکام نيز به دليل بازسازي صنعت ارتباطات و مخابرات و بهبود وضعيت و شرايط اقتصادي چين اقدام به صدور گواهي نامه نسل سوم موبايل کند.
گزارش ديگري در اين زمينه مي افزايد که دولت چين در صدد ادغام شش شرکت ديگر به منظور تاسيس دو شرکت جديد است.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا