چند خبر از بازار تلفن همراه و اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،اين قاب داراي چهار مزيت شامل  حفاظت از گوشي ،  طولاني تر کردن عمر باتري ، هماهنگ بودن با گوشي و عملکرد شارژباتري  است.ه قاب Power Slider موجب  دوبرابر شدن عمر باتري اين گوشي مي شود  و همچنين نيازي نيست که …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ،
اين قاب داراي چهار مزيت شامل  حفاظت از گوشي ،  طولاني تر کردن عمر باتري ، هماهنگ بودن با گوشي و عملکرد شارژباتري  است.
ه قاب Power Slider موجب  دوبرابر شدن عمر باتري اين گوشي مي شود  و همچنين نيازي نيست که کاربر براي انجام مکالمه ، گوشي را از اين قاب خارج کند.
اين قاب داراي پنج  ديود نوراني نمايشگر براي نمايش دادن وضع باتري گوشي و همچنين يک پورت USB براي استفاده هنگام شارژ باتري است و باتري آن  با استفاده از اين وسيله قابليت استفاده تا ۳۳۰ ساعت حالت آماده بکار ، استفاده از سيستم صوتي تا ۲۶ ساعت ، مدت مکالمه تا پنج  ساعت وتا ۱۰ ساعت براي استفاده از سرويس هاي شبکه هاي نسل دومي است.
همچنين ،  باتريآن  براي استفاده از پخش ويد ويي هفت ساعت ، دسترسي به اينترنت با استفاده از سرويس هاي نسل سومي پنج ساعت و شش ساعت استفاده از WiFi شارژ نگه مي دارد.
*****
شرکت Myvu يک سيستم ارتباطي جديد موسوم به ” Myvu Crystal”را که شبيه کابل است ، براي گوشي تلفن همراه آيفون ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خرجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين وسيله جانبي جديد  در واقع نوعي مشاهده گر رسانه اي است و با هر دو گوشي آيفون قديمي و نسل سومي سازگار مي باشد.
” Myvu Crystal” داراي يک شارژر قابل شارژر، کابل USB و گوشي هاي مجهز به سيستم کم کردن صداهاي محيطي است و با کيفيت ترين انتقال دهنده صدا و تصوير مي باشد.
کاربران براي تهيه اين تلفن همراه مي توانند با پرداخت هزينه ۹۵/۲۹۹ دلار آن را تهيه کنند.
” Myvu Crystal” علاوه بر آيفون با گوشي نوکيا  N95 و منتخبي از گوشي هاي سامسونگ سازگار است.
*****
شرکت نرم افزاري “پاراگون” سرويس ديکشنري ” Merriam-Webster” اسپانيايي به انگليسي و برعکس را براي تلفن همراه آيفون محصول شرکت آمريکايي اپل ارايه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت “پاراگون” تا کنون ديکشنري هاي مختلفي را براي آيفون ارايه کرده است که جديدترين  آن ديکشنري “مريام وبستر” است که شامل ترجمه لغات از انگليسي به اسپانيايي و از اسپانيايي به انگليسي مي باشد.
اين ديکشنري شامل ۴۷۶ هزار واژه است با بيش از ۱۴۳ هزار صرف کلمه  و يکهزا ر و ۱۰۰کلمات مترادف است.
کاربر با نصب اين ديکشنري مي تواند آن را در هر زمان و مکاني با خود همراه داشته باشد.
اين ديکشنري با  قيمت ۹۹/۵۹ و ۹۹/۲۴ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت.
*****
شرکت انگليسي Vuzix نمايشگر خارجي AV310 با صفحه گسترده را به بازار تلفن همراه معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين نمايشگر ۵۲ اينچي از فاصله ۹ فوتي قابل مشاهده است و در تلفن همراه آيفون مي تواند مورد استفاده قرار گيرد و با گوشي هاي نوکيا N95 و N96 و همين طور ال جي Viewty سازگار است.
اين نمايشگر قابليت استريو سه بعدي را دارد  و تا شيب ۱۵ درجه ديد را براي کاربر تعديل مي کند و باتري آن از نوع  AA بوده و تا پنج  ساعت دوام دارد.
اين وسيله جانبي مجهز به هدفون است که استفاده از آن  را راحت تر مي کند و  تا اول ژانويه ( ۱۲دي )  2009 ميلادي با قيمت ۹۹/۱۴۹ پوند به بازار مي آيد.
*****
شرکت سرگرمي هاي Curv (Curv Entertainment Group) اعلام کرد ،
سرويس هاي متنوعي از بخش هاي تعاملي و سرگرم کننده و تعامل وب سايت هاي موبايلي، سرويس هاي پيام و ايميل، ارتباطات موبايلي و تصويري، اشتراک گذاري موسيقي، ويديو و کاربردهاي موبايلي و محتواهاي سرگرمي همانند موسيقي و و ويديو به کاربران ارايه دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واچ، شرکت سرگرمي هايCurv  که در زمينه سرگرمي موبايلي فعاليت مي کند، همه اين محتواها را از طريق  اپراتورهاي بزرگ آمريکا و کانادا و سراسر جهان به کاربران ارايه مي دهد.
راسل استوارت، مدير عامل شرکت سرگرمي هاي Curv  اعلام کرد: با  دو برابر شدن تعداد کاربران تلفن همراه نسبت به کاربران کامپيوتر در دنيا و با دسترسي ۷۰ درصد کاربران به اينترنت از طريق دستگاه هاي موبايل ما معتقديم که آينده محصولات سرگرمي بدون شک بر روي دستگاه هاي تلفن همراه متمرکز مي شود و در صدد هستيم که تجربه بهتري در رابطه با دسترسي به اينترنت به کاربران بدهيم.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱/۱۳۵/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا