تمام ۲۵۰۰ دفتر ارتباطي بخش خصوصي بصورت آنلاين فعاليت مي‌كنند

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، عليرضا طلوع اظهارداشت: تكميل آنلاين‌سازي دفاتر بخش خصوصي، از مهمترين اقداماتي است كه براي سرويس‌دهي در سراسر كشور اتفاق افتاده است. از ملزومات اين‌كار، ايجاد نرم‌افزار جامع بر روي بستر شبكه‌ي ارتباطي دفاتر بود كه در مهرماه سال‌جاري، تكميل شده است.مديركل رايانه همراه‌اول ادامه داد: با ايجاد شبكه‌ ارتباطي …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، عليرضا طلوع اظهارداشت: تكميل آنلاين‌سازي دفاتر بخش خصوصي، از مهمترين اقداماتي است كه براي سرويس‌دهي در سراسر كشور اتفاق افتاده است. از ملزومات اين‌كار، ايجاد نرم‌افزار جامع بر روي بستر شبكه‌ي ارتباطي دفاتر بود كه در مهرماه سال‌جاري، تكميل شده است.
مديركل رايانه همراه‌اول ادامه داد: با ايجاد شبكه‌ ارتباطي آنلاين در سراسر كشور، اين امكان ايجاد شده است كه بلافاصله بعد از فعال‌سازي هر فيچر در تهران، در كل كشور مي‌شود از آن استفاده كرد.
طلوع در مورد مزاياي اين طرح گفت: در واقع، نقاط سرويس‌دهي به مشتركين،متناسب با توسعه‌ي مشتركين، افزايش و زمان پاسخگويي به مشتركان، كاهش پيدا كرده است و در ضمن، هزينه‌هاي دفاتر خدمات ارتباطي نيز كاهش يافته است.
طلوع با اشاره به پياده‌سازي يكي از رويكردهاي نوين اپراتوري در اين طرح، گفت: بحث Convergence Customer Care، رويكردي جديد در خدمات اپراتوري دنياست كه در شبكه‌ آنلاين دفاتر، پياده شده است. با اين رويكرد، براي سرويس‌دهي در دفاتر، نيازي به انتخاب نوع سيم‌كارت (دائمي و اعتباري) نيست و بلافاصله بعد از واردكردن شماره تلفن متقاضي خدمت، دسترسي به منوي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با آن نوع سيم‌كارت، ممكن مي‌شود.
وي گفت: با آنلاين شدن دفاتر خدمات ارتباطي، مراجعه مردم به آنها بيشتر شده و از تمركز امور و تصدي‌گري دولتي، كاسته شده است و به همين نسبت، درآمدهاي دفاتر نيز افزايش يافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا