گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ ارزان شد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که يکي از جديدترين گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه محسوب مي شود به دليل قيمت بالا و افزايش عرضه در سطح بازار تلفن همراه چندان  مورد استقبال قرار نگرفت و به همين دليل نيز بعد از چند روز از عرضه آن در بازار  قيمت آن  افت  کرد.گوشي …


به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که يکي از جديدترين گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه محسوب مي شود به دليل قيمت بالا و افزايش عرضه در سطح بازار تلفن همراه چندان  مورد استقبال قرار نگرفت و به همين دليل نيز بعد از چند روز از عرضه آن در بازار  قيمت آن  افت  کرد.
گوشي i8510 سامسونگ  که  با گارانتي رسمي به بهاي هفت ميليون و ۱۵۰ هزار ريال فروخته مي شد هم اکنون با قيمت شش ميليون و ۵۵۰ هزار ريال در بازار توزيع مي شود.
i8510 اولين گوشي هشت مگاپيکسلي سامسونگ است که  وارد بازار تلفن همراه کشور شده است.
فعالان بازار پيش بيني مي کنند به دليل پايين آمدن قيمت اين گوشي سامسونگ ، طي چند روز آتي شمار مراجعه کنندگان براي خريد اين گوشي افزايش خواهد يافت.
به گفته فعالان بازار، اين گوشي چند رسانه اي که در رقابت با N96 نوکيا، C905 سوني اريکسون و همه گوشي هاي دوربين دار قدرتمند به بازار آمده ، از لحاظ طراحي ترکيبي از گوشي G810 با دوربين پنج مگاپيکسلي و Soul U900 است.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي  کشويي سامسونگ مي توان به فلاش xenon و ضبط ويديو، پشتيباني از نسخه اصلاح شده سيستم عامل سيمبيان S60 اشاره کرد.
همچنين i8510 اولين گوشي هوشمندي است که از سيستم عامل S60 و دوربين هشت مگاپيکسلي بهره مي برد و داراي دو نسخه ۸ و ۱۶ گيگابايتي خواهد بود.
صفحه نمايش ۸/۲ اينچي TFT با ۱۶ ميليون رنگ و وضوح تصوير QVGA  ، پشتيباني از شبکه هاي GSM و HSDPA براي انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابيت بر ثانيه ، Wi-Fi، GPS داخلي ، شتابدهنده گرافيکي۳D  ، خروجي تلويزيون و ۱۲۸ مگابايت حافظه RAM از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
اين گوشي با ابعاد ۵/۱۰۶ در ۲/۱۷ در ۹/۵۳ ميليمتر داراي باتري ۱۲۰۰ ميلي آمپر است که در حال مکالمه شش ساعت و در حال آماده باش بيش از ۲۸۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
۱۷۹/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا