سايت “پرسونال نامبر” سرويس مجاني انتقال مکالمه تلفني ارايه کرد

به گزارش  گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ، اين سرويس براي گيرنده تماس هزينه در بردارد اما براي دريافت کنندگان تماس هزينه ندارد. کاربران مي توانند با ثبت نام اينترنتي ( آنلاين) بطور مجاني با استفاده از پيش شماره ۴۴ + ( ۰۰۴۴ ) ، بدون هيچ …

به گزارش  گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،
اين سرويس براي گيرنده تماس هزينه در بردارد اما براي دريافت کنندگان تماس هزينه ندارد.
کاربران مي توانند با ثبت نام اينترنتي ( آنلاين) بطور مجاني با استفاده از پيش شماره ۴۴ + ( ۰۰۴۴ ) ، بدون هيچ هزينه اي شماره يا مکالمه مورد نظرشان را به هر شماره تلفن ثابت و همراه در ديگر کشورها به يک سيم کارت جهاني / Global SIM انتقال دهند.
کاربران پس از ثبت نام اينترنتي يا آنلاين از طريق سايت پرسنال نامبر ، يک شماره بين المللي برايشان صادر و ابلاغ مي شود و کاربر با دريافت اين شماره بين المللي ، و پس از وارد شدن به سايت اينترنتي ياد شده ، مي تواند مکالمه تلفني  و يا پست الکترونيکي صوتي را منتقل کند.
استفاده از اين سرويس بدون هيج هزينه مکالمه ، هزينه اشتراک و درهر زمان امکان پذير است و امکان انتقال پست الکترونيکي صوتي به پست الکترونيکي نوشتاري نيز در اين سرويس شدني است.
استفاده از اين سرويس فقط  براي فرد تماس گيرنده هزينه خواهد داشت و در اين خبر به کاربران توصيه شده است برا ي اطلاع از ميزان هزينه انتقال مکالمه با استفاده از تلفن همراه ، به  وب سايت اعلام شده ، مراجعه کنند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا