نسل دوم تلفن همراه قادر به توسعه تجارت در شبكه‌هاي موبايل نيست

اسماعيل فتحي در گفت وگو با خبرنگارموبنا با اشاره به اينكه در حال حاضر در كشور تكنولوژي موبايل توسعه يافته است اظهار كرد: شيوه‌ كسب و كار باتجارت همراه کاملا با تجارت سنتي متفاوت است. وي راحتي دسترسي و كار با تلفن همراه از را جمله مزاياي اين نوع  شيوه تجارت دانست وادامه داد: با …

اسماعيل فتحي در گفت وگو با خبرنگارموبنا با اشاره به اينكه در حال حاضر در كشور تكنولوژي موبايل توسعه يافته است اظهار كرد: شيوه‌ كسب و كار باتجارت همراه کاملا با تجارت سنتي متفاوت است.
وي راحتي دسترسي و كار با تلفن همراه از را جمله مزاياي اين نوع  شيوه تجارت دانست وادامه داد: با تلفن همراه مي‌توان به راحتي به اينترنت وصل شد و خريد اينترنتي كرد؛ به عنوان نمونه راه‌اندازي سيستم پرداخت قبض تلفن همراه با سيستم پيام كوتاه از آن جمله است.
فتحي با بيان اين که كاربردهاي مبتني بر تكنولوژي تجارت همراه بايد تعريف و توسعه يابد؛ خاطر نشان کرد: جا افتادن تلفن همراه در جامعه‌ي ما فرصت مناسبي است تا صنعت تجارت مبتني بر شبكه‌ي موبايل با جديت بيشتري پيگيري شود.
وي زيرساخت‌هاي مخابراتي فعلي را حايز اهميت دانست و تصريح كرد: كاربردهاي تجارت همراه در همراه اول تنها تبليغات و در بهترين حالت پرداخت از طريق پيام كوتاه است بنابراين با اين نسل تلفن همراه در كشور عملا M-commerce نخواهيم داشت و تعريف برايش محدود خواهد بود.
۱۶۲/۱۶/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا