استفاده مکرر و طولاني از تلفن همراه ۳ خطر به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از نچرال نيوز، اين عوارض با گسترش استفاده از تلفن همراه در سنين مختلف افزايش يافته و کودکان را هم در بر مي گيرد.بنا بر همين گزارش نخستين عارضه شامل کودکان دبستاني مي شود که بر طبق تحقيقات اين گروه در معرض اختلالات و تغييرات رفتاري ناشي از استفاده …

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از نچرال نيوز، اين عوارض با گسترش استفاده از تلفن همراه در سنين مختلف افزايش يافته و کودکان را هم در بر مي گيرد.
بنا بر همين گزارش نخستين عارضه شامل کودکان دبستاني مي شود که بر طبق تحقيقات اين گروه در معرض اختلالات و تغييرات رفتاري ناشي از استفاده زياد از تلفن همراه قرار مي گيرند.
بسياري از والدين بنابر اصرار فرزندانشان از سنين کودکي تلفن همراه را در دسترس آنها قرار مي دهند و در سنين دبستان نيز به بهانه کنترل فرزندانشان اين وسيله را به انها مي دهند که عوارض رفتاري آن تاييد شده است.
عارضه ديگر ايجاد تغييرات هورموني و سلولي در سلولهاي جنسي مردان و تاثير منفي بر قدرت باروري آنهاست. و نهايتا نيز استفاده زياد از تلفن همراه مي تواند بر رشد سلولي تاثير گذارده و منجر به رشدهاي کاذب و نهايتا ايجاد برخي از انواع سرطانها در افراد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا