ارزيابي ارتباطات بي‌سيم از اهداف كنفرانس فناوري اطلاعات است

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبري كنفرانس “فناوري اطلاعات و ارتباطات،دستاوردها و پيشرفت‌ها”، غلامعلي حسني صدر، با بيان اين مطلب افزود: شناخت و ارزيابي سرويس‌ها و كاربردها و نيز امنيت و فناوري اطلاعات و همچنين بررسي و تحليل شرايط عمومي اين حوزه با حضور كارشناسان و مديران بخش ICT از ديگر اهدافي است …

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبري كنفرانس “فناوري اطلاعات و ارتباطات،دستاوردها و پيشرفت‌ها”، غلامعلي حسني صدر، با بيان اين مطلب افزود: شناخت و ارزيابي سرويس‌ها و كاربردها و نيز امنيت و فناوري اطلاعات و همچنين بررسي و تحليل شرايط عمومي اين حوزه با حضور كارشناسان و مديران بخش ICT از ديگر اهدافي است كه اين كنفرانس دنبال خواهد كرد.
به گفته عضو كميته علمي كنفرانس “فناوري اطلاعات و ارتباطات، دستاوردها و پيشرفت‌ها” موضوعات مطرح شده در كنفرانس در سطح بين‌المللي بوده و با بحث‌هاي جاري در اتحاديه جهاني مخابرات مطابقت دارد؛ از اين رو اين كنفرانس از بعد علمي و كاربردي بودن در نوع خود كم نظير است.
حسني صدر افزود: حضور متخصصان جامعه فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور از طريق ارايه مقالات علمي به اين كنفرانس غناي بيشتري خواهد بخشيد.
مدير مركز آموزش مخابرات اظهار اميدواري كرد در طول برگزاري اين كنفرانس با تشكيل ميزگرد تخصصي و ارايه مقالات، شركت كنندگان در جريان آخرين دستاوردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور قرار گيرند و كنفرانس نيز به اهداف مورد نظر خود دست يابد.
كنفرانس “فناوري اطلاعات و ارتباطات، دستاوردها و پيشرفت‌ها”، ۴ آذرماه همزمان با نهمين نمايشگاه بين المللي تلكام برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا