رشد وبگردي با موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت الپاستايمز، براساس بر اين گزارش در سال ۲۰۰۶ تعداد کاربران وب موبايلي ۴۷۰ ميليون نفر بوده و در سال ۲۰۰۸ اين ميزان  به ۵۴۶ ميليون کاربر رسيده است.کامپيوترهاي شخصي هم اکنون ابزار انتخاب دسترسي به اينترنت هستند به اين ترتيب کارشناسان IDC پيش بيني مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت الپاستايمز، براساس بر اين گزارش در سال ۲۰۰۶ تعداد کاربران وب موبايلي ۴۷۰ ميليون نفر بوده و در سال ۲۰۰۸ اين ميزان  به ۵۴۶ ميليون کاربر رسيده است.
کامپيوترهاي شخصي هم اکنون ابزار انتخاب دسترسي به اينترنت هستند به اين ترتيب کارشناسان IDC پيش بيني مي کنند که ميزان دسترسي به اينترنت با استفاده از تلفن هاي همراه تا سال ۲۰۱۲ از کامپيوترهاي روميزي پيشي مي گيرد.
اولين گوشي تلفن همراه به اندازه يک آجر و وزن آن حدود چهار پوند بوده است و امروز نزديک به چهار ميليارد نفر ز جمعيت جهان از موبايلي استفاده مي کنند و اين تعداد به شکل روز افزون در حال رشد است و  قيمت و ابعاد اين دستگاه ها در حال کاهش بوده و کارايي آنها در حال افزايش است.
بر اساس اين گزارش ۵۸ درصد آمريکايي هاي ميانسال از دستگاه هاي تلفن همراه و PDA ها استفاده مي کنند و از سرويس هاي پيام، ايميل، گرفتن عکس، نقشه و ويديو بهره مي برند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا