مردان در هنگام نقص فني تلفن همراه صبورتر هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز. سي نت”، مطالعات جديدي که در آمريکا انجام شده نشان مي دهد زنان در مقابل مشکلاتي و نقص فني تلفن همراه يا ديگر وسيله هاي الکترونيکي  تحمل و صبر کمتري نسبت به مردان دارند.نتايج اين تحقيق نشان مي هد که جدا از تفاوت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز. سي نت”، مطالعات جديدي که در آمريکا انجام شده نشان مي دهد زنان در مقابل مشکلاتي و نقص فني تلفن همراه يا ديگر وسيله هاي الکترونيکي  تحمل و صبر کمتري نسبت به مردان دارند.
نتايج اين تحقيق نشان مي هد که جدا از تفاوت جنسيتي به طور کلي نوجوانان نسبت به ديگر گروه هاي سني در مقابل خرابي هاي تلفن هرماه خوشبين تر و صبورتر هستند.
بر اساس اين مطالعات که روي دو هزار و ۵۴ نوجوان آمريکايي انجام شده،  ميزان تحمل افراد در مقابل مشکلاتي که براي تلفن همراه پيش مي آيد به دو عامل جنسيت و سن بستگي دارد.
زنان در اظهار نظر در مورد وسايل الکترونيکي و تلفن همراه مي گويند که عاشق فن آوري هاي جديد هستند به شرطي که دچار مشکل نشود و به درستي کار کند.
کاربران ۱۸ تا ۲۹ ساله بيش از ديگر گروه هاي سني سعي مي کنند مشکلات تلفن همراه را شخصا بر طرف کنند و معمولا در اين تلاش موفق مي شوند.
۷۶ درصد مردان در هنگام خرابي تلفن همراه نگراني به خود راه نمي دهند و ۳۳ درصد آنها شخصا براي رفع مشکل فني تلاش مي کنند در حاليکه زنان در اين موارد دچار استرس شده و عصبي مي شوند.
۵۰ درصد زنان از کمتر به فکر رفع مشکل تلفن همراه هستند  و به يک گوشي جديد فکر مي کنند، ۳۸ درصد آنها به نمايندگي هاي مجاز مراجعه مي کنند، ۲۸ درصد براي رفع مشکل شخصا تلاش مي کنند و ۱۵ درصد از دوستان و خانواده خود کمک مي گيرند.
۱۷۹/۱۴/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا