استفاده مشاع از ۱۰۰ آنتن BTS در تهران نهايي شد

حسن رضوي در گفت گو با خبرنگار موبنا در خصوص آخرين فعاليت هاي صورت گرفته از سوي شرکت ارتباط مشترک شهر (سايت شيرينگ) اظهار داشت:اين شرکت در انتظار دريافت تاييديه تعرفه ها از سازمان تنظيم مقررات است تا مبلغ اجاره بهاي سايت هاي مشارکتي را به اپراتورها ابلاغ کند.عضو هيات مديره سايت شيرينگ با بيان …

حسن رضوي در گفت گو با خبرنگار موبنا در خصوص آخرين فعاليت هاي صورت گرفته از سوي شرکت ارتباط مشترک شهر (سايت شيرينگ) اظهار داشت:اين شرکت در انتظار دريافت تاييديه تعرفه ها از سازمان تنظيم مقررات است تا مبلغ اجاره بهاي سايت هاي مشارکتي را به اپراتورها ابلاغ کند.
عضو هيات مديره سايت شيرينگ با بيان اينکه استفاده مشارکتي از آنتن هاي BTS در نقاط مختلف شهر تهران انجام مي شود، يادآور شد: اين موضوع که هر يک از اپراتورها در کدام منطقه از شهر تهران، از آنتن هاي نصب شده ديگر اپراتورها استفاده کنند، نيازمند بررسي هاي فني است؛ به همين منظور در شرکت سايت شيرينگ از سوي هر اپراتور يک نماينده فني معرفي شده است.
رضوي با بيان اينکه همراه اول به رغم داشتن دو هزار آنتن BTS، عمدتا بايد از آنتن هاي ديگر اپراتورها نيز استفاده مشترک کند، ادامه داد: استفاده مشاع هر اپراتور از آنتن هاي BTS منوط به بررسي ارتفاع است.
وي طرح استفاده مشاع اپراتورها از آنتن هاي BTS را از لحاظ اقتصادي به صرفه عنوان کرد و افزود: اين طرح از هدر رفتن منابع مالي و سرمايه ملي جلوگيري بعمل مي آورد.
طبق آخرين آمار حدود دوهزار آنتن BTS در تهران متعلق به اپراتور اول ، ۵۰۰ آنتن متعلق به ايرانسل و ۳۰۰ آنتن متعلق به تاليا است.
۱۷۹/۱۶/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا