کسادي بازار سيمکارت هاي دائمي و سرخوشي سيمکارت هاي اعتباري

به گزارش خبرنگار موبنا، در پي  اشباع شدن بازار سيم کارت ، در اين روزها تنها شاهد افزايش خريدوفروش در سيم کارت هاي اعتباري که از هزينه هاي پاييني برخوردارند هستيم. ارزان بودن سيم کارت هاي اعتباري نسبت به انواع دائمي موجود در بازار باعث شده تا افزايش تقاضا براي خريدوفروش اين نوع سيم کارت ها …

به گزارش خبرنگار موبنا، در پي  اشباع شدن بازار سيم کارت ، در اين روزها تنها شاهد افزايش خريدوفروش در سيم کارت هاي اعتباري که از هزينه هاي پاييني برخوردارند هستيم.
 ارزان بودن سيم کارت هاي اعتباري نسبت به انواع دائمي موجود در بازار باعث شده تا افزايش تقاضا براي خريدوفروش اين نوع سيم کارت ها همچنان ادامه داشته باشد.
هم اکنون سيم کارت هاي اعتباري از سوي همراه اول، ايرانسل و تاليا در سطح بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.
سيم کارت هاي  اعتباري همراه اول، ايرانسل و تاليا به ترتيب با قيمت هاي ۴۰۰ هزار ريال،
۱۱۰ هزار ريال و ۲۰۰ هزار ريالي در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
 با وجود رونق در بازار سيم کارت هاي اعتباري ، سيم کارت هاي دائمي همچنان به دليل کاهش خريدوفروش بدون نوسان قيمت به فروش مي رسد.
قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به شرح زير است:
هم اکنون سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب  به قيمت پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزارريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال و دوميليون و ۷۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، چهارميليون ، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ،  دو ميليون و ۵۰۰هزار ، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ، دو ميليون  و۳۵۰هزار  و دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در همين حال سيم کارت هاي دائمي ايرانسل نيز به بهاي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال در بازار سيم کارت تهرا به فروش مي رسد.
۱۷۹/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا