گوشي سوني مدل mylo 2عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  شرکت سوني ، پيشتر در معرفي اين گوشي ،  قيمت فروش آن را ۳۰۰ دلار اعلام  کرده بود و اين کاهش قيمت به منظور جلب مشتري بيشتر عنوان شده است.اين گوشي که از لحاظ ظاهري تقريبا شبيه مدل قبلي mylo  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  شرکت سوني ، پيشتر در معرفي اين گوشي ،  قيمت فروش آن را ۳۰۰ دلار اعلام  کرده بود و اين کاهش قيمت به منظور جلب مشتري بيشتر عنوان شده است.
اين گوشي که از لحاظ ظاهري تقريبا شبيه مدل قبلي mylo  است ، از برخي از خصوصيات و قابليت هاي قبلي از جمله صفحه کليد کامل مدل QWERTY ، سيستم Wi-Fi ، قابليت دسترسي به اينترنت ، سيستم پخش صوتي و ويديويي ، دوربين و قابليت برقراري ارتباط صوتي اينترنتي (VoIP) برخورداراست.
گوشي ياد شده داراي قابليت هاي جديد از جمله صفحه نمايش لمسي ۵/۳ اينچي ، قابليت برقراري ارتباط صوتي اينترتي Skype ، دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي ، و قابليت به روز شده جستجوي اينترنتي مي باشد.
اين گوشي از قابليت اتصال به سيستم WiFi از طريق T-Mobile Hotspots و اتصال به سيستم فرودگاهي Wayport برخوردار است و اين قابليت  امکان اتصال به سيستم WiFi را از طريق ده هزار مکان و به بيش از ۹ هزار فروشگاه “مک دونالد” براي کاربرانش فراهم مي کند.
شرکت “سوني” در سال ۱۹۴۶ در ژاپن تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر توکيو است و در زمينه ي  توليد وسايل الکتريکي ، الکترونيکي ، صوتي ، تصويري ، ديجيتالي ، چند رسانه اي ، نيمه هاديها ، کامپيوتر، بازيهاي الکترونيکي ، راديو و تلويزيون فعاليت دارد.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا