عرضه گوشي موسيقايي سامسونگ با گارانتي رسمي در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا،  اين تلفن همراه موسيقايي از اولين گوشي هاي سري BEAT شرکت سامسونگ الکترونيک محسوب مي شود که قرار است با گارانتي رسمي شرکت “پارس مايکروتل” در بازار عرضه مي شود.هم اکنون علاقه مندان به اين برند مي توانند اين مدل سامسونگ را با قيمت يک ميليون و ۶۷۰ هزار ريال خريداري …

به گزارش خبرنگار موبنا،  اين تلفن همراه موسيقايي از اولين گوشي هاي سري BEAT شرکت سامسونگ الکترونيک محسوب مي شود که قرار است با گارانتي رسمي شرکت “پارس مايکروتل” در بازار عرضه مي شود.
هم اکنون علاقه مندان به اين برند مي توانند اين مدل سامسونگ را با قيمت يک ميليون و ۶۷۰ هزار ريال خريداري کنند.
اين گوشي داراي سيستم صوتي ديجيتالي Digital Natural Sound  DNSe  است که با فن آوري ويژه و اختصاصي صوتي شرکت ساخته شده و صداي طبيعي و شفافي را توليد  مي کند.
 گوشي مذکور داراي قابليت هاي موسيقايي متنوع است و سيستم ‘Auto EQ’ ، بطور خود کار اکولايزر گوشي را در بهترين وضعيت عملکردي قرارمي دهد و به اين ترتيب کاربر مي تواند بهترين صداي موسيقايي را  با کيفيت مطلوب گوش کند.
گوشي تلفن همراه Samsung BEATb M3510 همچنين داراي مشخصه ويديويي ‘Motion Play’ است که به کاربر امکان مي دهد موسيقي دلخواه را با حرکت کنترل کند ، بعنوان مثال کاربر براحتي مي تواند با ضربه کوچک يا تکان دادن ؛ پخش موسيقي را قطع و يا وصل کند.
اين گوشي ۶۸ گرمي از مشخصات فني ديگر همچون دوربين دو مگاپيکسلي و صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ برخورداراست .
شرکت “سامسونگ الکترونيک” درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر “سئول”  قراردارد و در زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت مي کند.
شرکت سامسونگ الکّترونيک ۲۵۴ هزار کارمند دارد.
۱۷۹/۱۳/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا