مهلت تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم تمديد نمي شود

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:طبق برنامه ريزي هاي انجام شده، روز ۲۷ آبان ماه زمان تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم است و اين زمان قطعي بوده و قابل افزايش نيست.اين در حالي است که برخي خريداران اسناد مزايده اپراتور سوم خواستار تمديد مهلت تحويل اين اسناد شده اند.در همين راستا …

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:طبق برنامه ريزي هاي انجام شده، روز ۲۷ آبان ماه زمان تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم است و اين زمان قطعي بوده و قابل افزايش نيست.
اين در حالي است که برخي خريداران اسناد مزايده اپراتور سوم خواستار تمديد مهلت تحويل اين اسناد شده اند.
در همين راستا مديران کنسرسيوم صنعت مخابرات کشور به عنوان يکي از خريداران اسناد مزايده اپراتور سوم، اعلام کردند که با توجه به مسائل و بحران هاي جهاني، به فرصت بيشتري براي مذاکره و انتخاب اپراتور و سرمايه گذار خارجي براي شراکت در اين پروژه نياز دارند.
اما مهديون با بيان اينکه تمام شرکت ها مکلف هستند که پاکات پيشنهادي خود را طي دو روز آينده تحويل رگولاتوري دهند،خاطرنشان کرد:تنها درصورتي که تعداد پاکات تحويل شده کمتر از دو پاکت باشد، سازمان تنظيم مقررات مي تواند در خصوص تمديد زمان تحويل اسناد تصميم گيري کند.
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم با تاکيد براينکه شرايط اقتصادي ايران وابسته به ديگر کشورها نيست و کشور ما روش اقتصادي مستقلي را دنبال مي کند، يادآور شد:اگر خريداران درخواست خود را براي تمديد مهلت تحويل اسناد، پيش از اين اعلام مي کردند شايد جايي براي تصميم مجدد بود.
وي با بيان اينکه ما نيز علاقه منديم که تعداد بيشتري از خريداران، اسناد را در موعد مقرر تحويل دهند، افزود: هنوز هيچ يک از خريداران اسناد را تحويل ندادند و طبيعي است که تا آخرين روز از فرصت استفاده کنند.
طبق برنامه زمان بندي برنده مزايده اپراتور سوم دي ماه مشخص مي شود و اين اپراتور مي تواند از فروردين ماه فعاليت خود را آغاز کند.
 128/14/179

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا