دفاتر خدمات ارتباطي وام وزارت ICT را برنگرداندند

به  گزارش خبرنگار موبنا، دکتر کمال محامدپور، معاون پژوهشي،‌‏ آموزشي و امور بين‌‏الملل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در سومين همايش سراسري کميته وام وجوه اداره شده گفت:تا مهرماه سال ۸۴ حدود ۱۰ ميليارد تومان تصويب وام داشتيم که هفت ميليارد آن پرداخت شد و از اين مجموع بيش از ۸۰ درصد در تهران و …

به  گزارش خبرنگار موبنا، دکتر کمال محامدپور، معاون پژوهشي،‌‏ آموزشي و امور بين‌‏الملل وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در سومين همايش سراسري کميته وام وجوه اداره شده گفت:تا مهرماه سال ۸۴ حدود ۱۰ ميليارد تومان تصويب وام داشتيم که هفت ميليارد آن پرداخت شد و از اين مجموع بيش از ۸۰ درصد در تهران و ۱۵ درصد در استان‌‏ها بود.
محامدپورگفت: در سال ۸۶ از ۱۳۰ ميليارد مصوب ۱۱۲ ميليارد تومان آن وصول شده که از اين مجموع ۶۰ درصد در استان‌‏ها و مابقي در تهران بوده است.
وي ادامه داد:‌از سه هزار پرونده مصوب، ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده پرداخت داشته است که نسبت پرداخت شده به کل ۷۷ درصد از تقاضاها، جواب داده شده است.
معاون وزير ارتباطات در زمينه ارائه اقساط توسط شرکت‌‏ها اظهار داشت: تاکنون ميزان اقساط سررسيد شده ۱۲ درصد است که اين عدد، ‌‏عدد مناسبي نيست و عدم بازپرداخت  بموقع وام‌‏ها باعث کاهش ارائه وام در دفعات بعدي مي‌‏شود.
محامدپور اضافه کرد:بودجه تخصيصي براي وام ها در سال جاري ۵۷ ميليارد تومان است و مشکلي براي عرضه وام‌‏ها به متقاضيان وجود ندارد. سياست ما برمبناي حمايت از بخش خصوصي پايه گذاري شده است
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا