مدل KF750 Secret ال جي؛

 طراحي زيبا از ويژگي هاي خاص گوشي هاي سري Black Label ال جي است . KF750 Secret علاوه برظاهر زيبا ازويژگي هاي مناسبي نيز بهره مند است.مدل KF750 Secret ال جي داراي طراحي کشويي است که ابعاد آن ۸/۱۰۲ در ۸/۵۰ در ۸/۱۱ ميلي متر بوده و وزني در حدود ۱۱۶ گرم دارد.قاب براق و …

 طراحي زيبا از ويژگي هاي خاص گوشي هاي سري Black Label ال جي است . KF750 Secret علاوه برظاهر زيبا ازويژگي هاي مناسبي نيز بهره مند است.
مدل KF750 Secret ال جي داراي طراحي کشويي است که ابعاد آن ۸/۱۰۲ در ۸/۵۰ در ۸/۱۱ ميلي متر بوده و وزني در حدود ۱۱۶ گرم دارد.
قاب براق و صيقلي جلوي گوشي بسيار شيک است و سطح چرم مانند و فيبر کربن نيز در قاب پشت آن مشاهده مي شود. حاشيه فلزي اطراف قاب جلو جلوه خاصي به طراحي کل گوشي مي دهد. پوشش فيبرکربن در درب باتري با کل قاب پشت تناسب چنداني ندارد و بعضي کاربران اين ساختار را نمي پسندند .
خروجي صداي گوشي بطور مرکزي نزديک به لبه فوقاني قاب جلو تعبيه شده است و  دوربين مکالمه تصويري و حسگر نورمحيط نزديک به آن قرار دارند . حسگر نور محيط به گوشي امکان مي دهد تا بطور اتوماتيک روشنايي صفحه نمايش را با محيط تنظيم کند و در نتيجه در شارژ باتري صرفه جويي نمايد . کاربر مي تواند حسگرنور را غيرفعال کند . صفحه نمايش گوشي زير خروجي صداي آن مشاهده مي شود .
پورت USB ، هدفون و محل بند گوشي در طرف چپ گوشي قرار دارد. پورت USB داراي پوشش پلاستيکي است .
**دوربين  
دوربين اين گوشي ال جي  پنج  مگاپيکسلي است . فلش LED و نور کمکي AF در قاب پشت گوشي وجود دارد . نور AF به گرفتن عکس در محيط هاي تاريک کمک مي کند . فلش LED به اندازه کافي قوي نيست مگر اينکه از يک شي نزديک عکس يا فيلم بگيريد .
**حافظه
حافظه داخلي اين مدل ال جي ۱۰۰ مگابايت است که توسط مموري کارت  microSD   TransFlash تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
**باتري 
باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان ۸۰۰ ميلي آمپر است که در حالت Stand by حداکثر ۲۶۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا چهار ساعت دوام مي آورد
**سخن آخر
گوشي KF750 ال جي که به تازگي در بازار جهاني تلفن همراه عرضه شده است تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور نشده است.
تا کنون اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين مدل ال جي به دست نيامده است.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا