پنجشنبه بازار سيم کارت تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون سيم کارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، تاليا و ايرانسل با قيمت هاي مشخص نسبت به روزهاي گذشته در بازار عرضه مي شود.قيمت سيم کارت هاي موجود در پنج منطقه تهران به شرح زير است:سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، …

به گزارش خبرنگار موبنا، هم اکنون سيم کارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، تاليا و ايرانسل با قيمت هاي مشخص نسبت به روزهاي گذشته در بازار عرضه مي شود.
قيمت سيم کارت هاي موجود در پنج منطقه تهران به شرح زير است:
سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب  به قيمت پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزارريال، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال و دوميليون و ۷۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش قيمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، چهارميليون ، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ،  دو ميليون و ۵۰۰هزار ، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ، دو ميليون  و۳۵۰هزار  و دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول  (0919)  نيز در اکثر مناطق تهران به بهاي ۴۰۰ هزار ريال ارائه مي گردد.
سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل نيز به ترتيب با قيمت يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال در بازار عرضه مي شود.
سيم کارت صفر تاليا نيز بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار ريالي به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا