“ان تي تي دوکومو” براي خريد “تاتا تل سرويس” ۷/۲ميليارد دلار پرداخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، “تاتاتل سرويس” بهار سال گذشته با شرکت بلک بري نيزهمکاري خود را آغاز کرد اما به دليل برخي مشکلات ادامه همکاري ميسر نشد.شرکت “تاتاتل سرويس”  با اپراتورهاي بزرگ هندي مانند بهارتي ايرتل  و ريلاينتس نيز همکاري دارد و بزودي به يکي از بزرگ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، “تاتاتل سرويس” بهار سال گذشته با شرکت بلک بري نيزهمکاري خود را آغاز کرد اما به دليل برخي مشکلات ادامه همکاري ميسر نشد.
شرکت “تاتاتل سرويس”  با اپراتورهاي بزرگ هندي مانند بهارتي ايرتل  و ريلاينتس نيز همکاري دارد و بزودي به يکي از بزرگ ترين ارايه دهندگان سرويس در بازار هند تبديل خواهد شد.
شرکت “ان تي تي دوکومو درسال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد و  در زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد و به کاربران خدمات مختلف مانند PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS ارايه مي دهد.
شمارکارکنان شرکت  21 هزار و ۵۲۷ نفر و سود آن  در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي  17 درصد افزايش يافته است.
درآمد خالص اين شرکت در سه ماهه منتهي به ۳۰ ژوئن از ۴/۱۵۰ ميليارد ين در سال گذشته به ۵/۱۷۵ ميليارد ين  برابر با۶/۱ ميليارد دلار رسيده است.
فروش اين شرکت نيز با ۳/۰ درصد افزايش به ۵۹/۲ تريليون ين رسيده است.
تعداد مشترکين اين شرکت تا پايان ژوئن سال جاري (تير) به ۵۴/۹ ميليون نفر رسيده است و پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري تعداد مشترکين آن  به ۱۸/۱۲ ميليون نفر برسد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا