عملکرد وزير ارتباطات قابل قبول بوده است

” محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا با بيان اين که در مجلس هفتم علت پرسش از وزير ارتباطات  فقط  عزل يا نصب مديران مربوط به دستگاه متبوع خود بوده است، گفت : وزيران در هر دولتي  بايد از آزادي عمل برخوردار باشند و به صرف عزل و نصب …

” محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا با بيان اين که در مجلس هفتم علت پرسش از وزير ارتباطات  فقط  عزل يا نصب مديران مربوط به دستگاه متبوع خود بوده است، گفت : وزيران در هر دولتي  بايد از آزادي عمل برخوردار باشند و به صرف عزل و نصب مديران، نمي‌توان به عملکرد يک وزارت‌خا‌نه اشکال گرفت زير چنين معيارهايي مبناي منطقي و عقلي براي قضاوت درست محسوب نمي‌شود.
وي تاکيد کرد : البته به طور کلي، بهتر است براي تغيير مديران، از هرگونه افراط و تفريطي اجتناب ورزيم تا کارايي نيروي انساني را بالا ببريم.
اين استاد دانشگاه خاطر نشان ساخت، هر وزيري براي آن‌که پاسخگوي دستگاه متبوع خود است ،  در انتخاب مديران مجموعه، معيارها و شرايطي را در نظر مي‌گيرد.
وي به حضور سليماني طي دو ماه گذشته در مجلس هشتم نيز اشاره کرد و گفت : در دو ماه گذشته وزير ارتباطات بارها براي جواب به سوالات نمايندگان به مجلس فراخوانده شده است و البته خود نمايندگان بهتر از هر کسي  به مشکلات وزارت ارتباطات آگاهي دارند و آنان نبايد محمد سليماني را زير فشار قرار دهند و  بحث استيضاح را مطرح کنند .
مدرس دانشگاه علامه طباطبايي گفت : ممنوعيت واردات برخي از دستگاه هاي ارتباطاتي به کشور در چند وقت اخير باعث شده است که مشکلاتي براي مصرف کنندگان اين سيستم ها رخ دهد و اين بطور کل دليلي براي استيضاح نبوده و نخواهد بود .
۱۲۳/۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا