طي يک ماه ،۷/۷ ميليون نفر به کاربران هند افزاوده شد

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز”،  با اين ميزان افزايش ، تعداد کل کاربران شبکه GSM در اين کشور به ۴/۲۴۱ ميليون نفر رسيد که نسبت به ۷/۲۳۳ ميليون نفر در ماه سپتامبر ۳/۳ درصد افزايش داشته است.“بهارتي ايرتل”، بزرگ ترين اپراتور هند در ماه اکتبر ۷۲/۲ ميليون مشترک جديد …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از خبرگزاري “رويترز”،  با اين ميزان افزايش ، تعداد کل کاربران شبکه GSM در اين کشور به ۴/۲۴۱ ميليون نفر رسيد که نسبت به ۷/۲۳۳ ميليون نفر در ماه سپتامبر ۳/۳ درصد افزايش داشته است.
“بهارتي ايرتل”، بزرگ ترين اپراتور هند در ماه اکتبر ۷۲/۲ ميليون مشترک جديد داشته است که تعداد کاربران اين شرکت به ۲/۸۰ ميليون نفر رسيد و وودافون  Essar بيشترين افزايش کاربران را در ماه اکتبرداشته که ۱/۲ ميليون نفر بوده است و تعداد مشترکين اين شرکت به ۷/۵۶ ميليون نفر رسيد.
چهارمين اپراتور هند Sanchar Nigam نيز  669 هزار و ۵۵۱ کاربر جديد داشته که تعداد کاربران اين شرکت به ۸/۳۹ ميليون نفر رسيد.
در حاليکه Cellular ، پنجمين اپراتور هند، ۲/۱ ميليون کاربر جديد داشت و تعداد کاربران اين شرکت تا پايان اکتبر به ۶/۳۱ ميليون نفر رسيد.
هند پس از چين دومين بازار بزرگ تلفن همراه در جهان است و از نظر شمار جذب کاربران جديد در جهان جايگاه اول را دارد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا