۱۲ گوشي هوشمند نوکيا لو رفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، در اين وب سايت هيچ عکسي از اين گوشي ها منتشر نشده تنها يک سري اطلاعات در باره آن ها وجود دارد.بر اساس اين گزارش،  اولين گوشي از اين سري Corolla ناميده مي شود که داراي دوربين هشت مگاپيکسلي، صفحه نمايش …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت جي اس ام آرنا، در اين وب سايت هيچ عکسي از اين گوشي ها منتشر نشده تنها يک سري اطلاعات در باره آن ها وجود دارد.
بر اساس اين گزارش،  اولين گوشي از اين سري Corolla ناميده مي شود که داراي دوربين هشت مگاپيکسلي، صفحه نمايش ۳ اينچي VGA با پشتيباني از ۱۶ ميليون رنگ و صفحه کليد کامل QWERT است.
دو گوشي بعدي  Ivalo و Eitri ناميده مي شوند که داراي صفحه نمايش ۵/۳ اينچي لمسي، دوربين ۵ مگاپيکسلي و انتقال دهنده FM هستند اما ويژگي هاي مهم Ivalo شامل ۳۲ گيگابايت  حافظه  ROM، aGPS ، Wi-Fi، خروجي تلويزيون و بلوتوث است.
Athlon گوشي بعدي است که از چهار باند شبکه GSM, HSDPA ، دوربين ۵ مگاپيکسلي با فلش xenon و ۸ تا ۱۶گيگابايت حافظه ROM پشتيباني مي کند.
 IP08 که با نام RM-331 شناخته مي شود ، داراي صفحه نمايش لمسي بزرگ، کليدهاي ناوبري Naviscroll ، صفحه کليد کامل QWERTY و AGPS است.
Shakira گوشي ديگري است که مستطيل شکل بوده و از WiFi برخوردار است و همچنين گوشي  Stella جانشين E51 به حساب مي آيد و داراي AGPS ، دوربين ۳ مگاپيکسلي با فلش LED و WiFi است.
Terra شبيه Stella است اما داراي صفحه کليد کامل QWERTY است و
Gwen مستطيل شکل و داراي AGPS، دوربين ۵ مگاپيکسلي با فلش LED است.
Madeleine گوشي ديگر از اين سري است که کشويي بوده و داراي صفحه کليد کامل QWERTY ، بلوتوث ، WiFi ، راديو FM و دروبين ۲/۳ مگاپيکسلي و پشتيباني از پلتفورم N-Gage با کليدهاي بازي مي باشد.
گوشي ديگر از اين گروه Jig است که داراي صفحه نمايش ۴/۲ اينچي و  کشويي است و از چهار باند شبکه GSM, HSDPA و دوربين ۲ مگاپيکسلي پشتيباني مي کند.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا