“گري استريپ” در هند بازي تبليغات موبايلي ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گري استريپ با شرکت Zapak وابسته به Reliance هند يک قرارداد بست و بزودي ارايه سرويس هاي خود را در هند آغاز مي کند.براساس اين قرارداد جديد  Greystripe بيش از ۹۰۰ بازي تبليغاتي خود را در اختيار کاربران گيمر Zapak که به ۱/۵ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گري استريپ با شرکت Zapak وابسته به Reliance هند يک قرارداد بست و بزودي ارايه سرويس هاي خود را در هند آغاز مي کند.
براساس اين قرارداد جديد  Greystripe بيش از ۹۰۰ بازي تبليغاتي خود را در اختيار کاربران گيمر Zapak که به ۱/۵ ميليون نفر مي رسند قرار مي دهد.
از ميان کمپاني هاي بزرگي مانند اپل، مايکروسافت و گوگل که هر کدام پلتفورم بازي مخصوص به خود دارند، Greystripe تنها شرکتي است که محصولات خود را به طور منظم و به طور مستقيم در اختيار کاربران اپراتور هاي بزرگ قرار مي دهد.
درآمد بازي هاي موبايلي در هند در سال ۲۰۰۷ ميلادي ، ۸۰ ميليون دلار بوده است و پيش بيني مي شود تا سال ۲۰۱۲ به ۴۵۰ ميليون دلار برسد و به گفته تحليلگران گارتنر هند به بزرگترين بازار بازي هاي موبايلي در جهان تبديل خواهد شد.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا