در مجتمع پايتخت گوشي بدون گارانتي عرضه نمي شود

مسئولان و عرضه کنندگان تلفن همراه و اضافات و ملحقات آن که در اين پاساژ مشغول فعاليت هستند، به خبرنگار موبنا گفتند که آنان با آگاهي از اينکه بازار تلفن همراه در قبضه قاچاقچيان است و دستيابي به چنين هدفي سخت بنظر مي رسد، اما قصد دارند برنامه مبارزه با پديده قاچاق را به هر …

مسئولان و عرضه کنندگان تلفن همراه و اضافات و ملحقات آن که در اين پاساژ مشغول فعاليت هستند، به خبرنگار موبنا گفتند که آنان با آگاهي از اينکه بازار تلفن همراه در قبضه قاچاقچيان است و دستيابي به چنين هدفي سخت بنظر مي رسد، اما قصد دارند برنامه مبارزه با پديده قاچاق را به هر شکلي که باشد، با جديت و هميشگي عملي سازند.
عرضه کنندگان قانوني گوشي تلفن همراه اعتقاد دارند در صورت تحقق چنين هدفي گام عملي و مهمي براي مبارزه با عرضه قاچاق گوشي تلفن همراه بر داشته مي شود.
برخي از خريداران در همين رابطه اظهار داشتند، بخاطر نامطمئن بودن گوشي هاي قاچاق و دقت براي خريد گوشي مناسب، فقط به اين پاساژ مراجعه کرده اند و از ديگران نيز خواستند که از خريد گوشي هاي غيرقانوني و قاچاق خودداري ورزند.
بر اساس اين گزارش، فرآيند عرضه گوشي هاي گارانتي دار و ضمانت هايي که خريداران دريافت مي کنند، اين اميدواري را ايجاد مي کند که تحريم خريدوفروش گوشي هاي قاچاق در صورت تداوم، ضربات ريشه اي و اساسي به اين معضل وارد آورد.
پاساژ پايتخت که در شمال تهران وقع شده است، بعلت دسترسي مناسب ،محدوده وسيعي از مناطق مختلف شهر را در بر مي گيرد.
سه طبقه از طبقات پنجگانه پاساژ به گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي آن اختصاص دارد و در دو طبقه ديگر هم علاوه بر گوشي هاي همراه، جديدترين پديده اي فناوري الکترونيکي و رايانه اي در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا