صرف جويي يک ميليارد پوندي وودافون انگليس

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز. بي بي سي”، وودافون بار ديگر پيش بيني درآمد خود را تا پايان سال جاري کاهش داده و به ۸/۳۸ تا ۳۹ ميليارد پوند رساند. درامد اين شرکت طي شش ماه تا پايان ۳۰ سپتامبر با ۱۷ درصد افزايش به ۹/۱۹ ميليارد پوند …

 به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز. بي بي سي”، وودافون بار ديگر پيش بيني درآمد خود را تا پايان سال جاري کاهش داده و به ۸/۳۸ تا ۳۹ ميليارد پوند رساند.
درامد اين شرکت طي شش ماه تا پايان ۳۰ سپتامبر با ۱۷ درصد افزايش به ۹/۱۹ ميليارد پوند رسيد که به دليل تعديل نرخ برابري ارز هاي خارجي بوده است.
به گفته مدير اجرايي اين شرکت وودافون سياست خود را از افزايش درآمد به جلب رضايت کاربران تغيير داده است و با تمرکز روي بازارهاي اصلي تلفن همراه تلاش خود را در ارايه سرويس هاي با کيفيت مضاعف مي کند.
وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسيس شد، شرکت تابعه  Racal Electronics بوده است و پس از سه سال به طور کامل از آن جدا شد و به صورت يک شرکت مستقل درآمده و نام خود را نيز به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که به يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در جهان تبديل شده سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است. 
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا