اپرا نسخه بتاي اپراميني را براي مرورگر موبايلي عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين نسخه  با سرورهاي جديد اپرا در آمريکا سازگار بوده و تجربه مرورگر سريعتري را براي کاربران بخصوص در آمريکاي شمالي و آسيا فراهم مي کند.گوشي هايي که به اين مرورگر مجهز مي شوند از اين امکان برخوردارند که ويديوهاي YouTube را جستجو …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، اين نسخه  با سرورهاي جديد اپرا در آمريکا سازگار بوده و تجربه مرورگر سريعتري را براي کاربران بخصوص در آمريکاي شمالي و آسيا فراهم مي کند.
گوشي هايي که به اين مرورگر مجهز مي شوند از اين امکان برخوردارند که ويديوهاي YouTube را جستجو کنند و يکي از ويژگي هاي جالب آن  پشتيباني از Opera Link است که کار همگام و هماهنگ سازي اطلاعات ميان مرورگر وب کامپيوتر و اپراميني را انجام مي دهد.
اپراميني، مرورگر وبي است که براي تلفن همراه، گوشي هاي هوشمند و ابزار هاي ديجيتالي شخصي استفاده مي شود که  توسط شرکت اپرا سافت وار ساخته شده است.
اپرا سافت وار شرکتي نروژي وابسته به اپراتور تِلِنور است که در سال ۱۹۹۴به عنوان يک گروه تحقيقاتي  آغاز بکار کرد و بعد از آن در سال ۱۹۹۵ با نام اپراسافت وار به ارايه توليدات خود پرداخت.
اولين نمونه از نسخه اپرا در سال ۱۹۹۷ و با نام نرم افزار ويندوز با نسخه۲.۰ به بازار ارايه شد.
اپراسافت وار در ابتداي فعاليتش روي کاربردهاي اينترنت کار مي کرد و بعد از آن  به سمت ارايه نرم افزارهاي استاندارد وب روي آورد و  اکنون در کشورهاي سوئد، چين، ژاپن، هلند و آمريکا نمايندگي دارد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا