مزايده اپراتور سوم باعت متفاوت بودن نمايشگاه تلکام مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا از ستاد خبري نهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني(تلکام)،”داوود زارعيان” گفت: شايد در تلکام‌هاي سال‌هاي قبل براي شرکت‌ها تفاوتي نمي کرد که با چه شکل و محتوايي حضور داشته باشند، ولي در اين مقطع و با وجود حضوراپراتور خصوصي در کنار فرايند خصوصي شدن مخابرات ايران، به طور حتم شاهد …

به گزارش خبرنگار موبنا از ستاد خبري نهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني(تلکام)،”داوود زارعيان” گفت: شايد در تلکام‌هاي سال‌هاي قبل براي شرکت‌ها تفاوتي نمي کرد که با چه شکل و محتوايي حضور داشته باشند، ولي در اين مقطع و با وجود حضوراپراتور خصوصي در کنار فرايند خصوصي شدن مخابرات ايران، به طور حتم شاهد تفاوت جدي در حضورشرکت‌ها خواهيم بود.
وي  دولتي بودن و انحصار در مخابرات را از جمله عواملي دانست که موجب عدم حضور چشمگير شرکت ها در نمايشگاه هاي دوره هاي قبل شده است.
زارعيان خاطر نشان کرد: فضاي تلکام نهم تا حدودي فضاي رقابتي تري نسبت به سال هاي گذشته خواهد بود و اين فضا محلي براي خودنمايي شرکت‌هاي اين حوزه را فراهم خواهد کرد.
زارعيان با بيان اينکه  شرايط تلکام نهم با ديگر تلکام‌هاي برگزار شده متفاوت است،ادامه داد: نهمين تلکام در شرايطي برگزارمي شود که شرکت مخابرات ايران در فرايند واگذاري قرار گرفته و درحال حاضر نيز پنج درصد از آن به بخش خصوصي واگذار شده است.
۱۱۷/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا