اختلال همگاني شبکه تلفن همراه در کاشان

به گزارش خبرنگار ايلنا از کاشان، از ساعات اوليه صبح امروز شبکه تلفن همراه اپراتور اول و دوم ( همراه اول و ايرانسل) در شهرکاشان از توابع استان اصفهان دچار اختلال و مشکل شد.براساس اين گزارش، اين اختلال به گونه‌‏اي است که بيشتر مشترکان مشکل را از آنتهاي BTS مشترک دو اپراتور مي‌‏دانند.يکي از شهروندان …

به گزارش خبرنگار ايلنا از کاشان، از ساعات اوليه صبح امروز شبکه تلفن همراه اپراتور اول و دوم ( همراه اول و ايرانسل) در شهرکاشان از توابع استان اصفهان دچار اختلال و مشکل شد.
براساس اين گزارش، اين اختلال به گونه‌‏اي است که بيشتر مشترکان مشکل را از آنتهاي BTS مشترک دو اپراتور مي‌‏دانند.
يکي از شهروندان کاشان اعلام کرد: از صبح امروز(سه شنبه) تمامي سيم‌‏کارتهاي همراه اول و ايرانسل دچار اختلال شد و امکان هيچ‌‏گونه ارتباطي با آنها وجود ندارد.
لازم به ذکر است ، شرکت ايرانسل در پي اين اختلال اعلام کرد که در استان اصفهان و شهر کاشان آنتن مشترکي با همراه اول نداردند و علت قطعي شبکه اپراتور دوم را قطع لينک فيبر نوري بين شهري عنوان کردند، که مسؤول تامين اين لينک شرکت زيرساخت است که اپراتور دوم موظف به ارتباط با آن است.
گفتني است، درپي ايجاد اين اختلال خبرنگار ايلنا خواهان پيگيري اين امر شد که متاسفانه موفق به برقراري ارتباط با مسؤولين همراه اول نشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا