اپراتور اول بايد ۹۰۰ هزار سيم کارت ديگر واگذار کند

به گزارش خبرنگار موبنا ، طبق قانون بودجه، شرکت ارتباطات سيار ايران بايد در سال ۸۷ بالغ بر چهارميليون و ۴۰۰ هزار سيم کارت واگذار مي کرد که تاکنون موفق به واگذاري ۵/۳ ميليون سيم کارت شده است.از تعداد سيم کارت هاي واگذار شده توسط اپراتور اول در سال جاري، سه ميليون و ۲۰۰ هزار …

به گزارش خبرنگار موبنا ، طبق قانون بودجه، شرکت ارتباطات سيار ايران بايد در سال ۸۷ بالغ بر چهارميليون و ۴۰۰ هزار سيم کارت واگذار مي کرد که تاکنون موفق به واگذاري ۵/۳ ميليون سيم کارت شده است.
از تعداد سيم کارت هاي واگذار شده توسط اپراتور اول در سال جاري، سه ميليون و ۲۰۰ هزار سيم کارت، اعتباري بوده و با کد ۰۹۱۹ عرضه شده است.
در همين حال اپراتور اول سال گذشته نيز ۹ ميليون و ۹۰۰ هزار سيم کارت واگذار کرده که بالغ بر هشت ميليون آن مربوط به سيم کارت هاي اعتباري است.
همراه اول هم اکنون ۵/۱۶ ميليون مشترک سيم کارت دائمي و ۵/۱۱ ميليون مشترک سيم کارت اعتباري دارد.
طبق اعلام مسئولان، شرکت ارتباطات سيار ايران قصد دارد براساس برنامه ريزي هاي داخلي خود، شمار مشترکانش را تا پايان سال بالغ بر سه ميليون مشترک افزايش دهد و به رقم واگذاري شش ميليون و ۶۰۰ هزار سيم کارت در سال ۸۷ برسد.
اپراتور اول همچنان در حال عرضه سيم کارت هاي ۲۸۸هزار توماني دائمي است، چرا که سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني اين اپراتور با کد ۰۹۱۰ مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.
ضريب نفوذ تلفن همراه در کشور ۵۶ درصد است.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا