ماموريت هاي هدفدار کارشناسان امور بين الملل سازماندهي مي شود

دکتر کمال محامد پور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار د اشت: در بخش بين الملل چند فعاليت اساسي در پيش داريم که در طول يک سال باقي مانده از دولت نهم اميدواريم تحقق يابد .وي گفت: البته پيش از اين اقداماتي در جهت …

دکتر کمال محامد پور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار د اشت: در بخش بين الملل چند فعاليت اساسي در پيش داريم که در طول يک سال باقي مانده از دولت نهم اميدواريم تحقق يابد .
وي گفت: البته پيش از اين اقداماتي در جهت تحول اين بخش انجام گرفته بود اما چندان راضي کننده نبود.
محامد پور تصريح کرد: در اين ميان به منظور سازماندهي ماموريت هاي هدفدار کارشناسان در مجامع بين المللي و گروه هاي مطالعاتي اقداماتي انجام گرفته که در همين راستا دستور العملي در شوراي معاونين به سازمان ها و شرکت ها ابلاغ کرديم که البته نياز به کامل شدن دارد.
وي با بيان اين که با تحولات صورت گرفته تاثيرات مثبتي را در بخش بين الملل شاهد خواهيم بود تصريح کرد: براساس اين دستور العمل به منظور تربيت نيروي انساني و کارشناساني که قرار است در مجامع بين المللي شرکت کنند اقدام به اجراي دوره هاي آموزشي خواهد شد .
معاون وزير ارتباطات ادامه داد: بر همين اساس افرادي که خواهان شرکت در مجامع بين المللي هستند هم بايد تشريفات و شرايط کار و نحوه تعامل را با کارشناسان ساير کشور ها را بدانند و هم بايد با قوانين و مقررات حاکم بر اين اجلاس ها وارد باشند .
وي با اظهار اين که کارشناسان مي بايست به برنامه کاري و دستورالعمل هاي اجلاس ها آشنا شوند تصريح کرد: در اين راستا يک اين دوره در تابستان برگزار شده و به زودي دوره هاي ديگري برگزار مي شود.
وي ادامه داد: کساني خواهان حضور در اين اجلاس ها هستند بايد مهارت لازم به زبان انگليسي را داشته و همچنين از قدرت درک و فهم منابع و متون در حد بالايي برخوردار که در اين راستا بحث دوره هاي آموزشي مطرح است تا بتواين توانايي افراد را در اين زمينه نيز افزايش دهيم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا