تنها ۱۸ ميليارد ريال اعتبار به وزارت ارتباطات تخصيص يافت

به گزارش موبنا عبدخضر کامراني اظهار داشت:براي ديگر سازمان‌ها و نهادهاي وابسته نيز در حدود ۴۷ ميليارد ريال بودجه هزينه‌اي از محل مذکور در نظر گرفته شده است. وي افزود: دبيرخانه شوراي عالي فن‌آوري اطلاعات، سازمان تنظيم مقررات، دبيرخانه کميسيون تنظيم مقررات و سازمان فضايي ايران، سازمان‌ها و نهادهايي هستند که در قانون بودجه سال …

به گزارش موبنا عبدخضر کامراني اظهار داشت:براي ديگر سازمان‌ها و نهادهاي وابسته نيز در حدود ۴۷ ميليارد ريال بودجه هزينه‌اي از محل مذکور در نظر گرفته شده است.
وي افزود: دبيرخانه شوراي عالي فن‌آوري اطلاعات، سازمان تنظيم مقررات، دبيرخانه کميسيون تنظيم مقررات و سازمان فضايي ايران، سازمان‌ها و نهادهايي هستند که در قانون بودجه سال ۸۷، بودجه هزينه‌اي براي آن‌ها در نظر گرفته شده است.
معاون ارتباطات و برنامه‌ريزي وزارت ارتباطات تصريح کرد: در حوزه طرح‌هاي تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي نيز حدود ۱۲۳ ميليارد ريال بودجه از محل منابع عمومي براي ستاد وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: درهمين راستا و به منظور تدوين و تکميل طرح جامع فن‌آوري اطلاعات کشور حدود ۹۵ ميليارد ريال بودجه در سال ۸۷ در نظر گرفته شده که ۵۹ ميليارد ريال آن تخصيص يافته است.
کامراني درباره‌ ديگر طرح‌هاي موجود در اين حوزه نيز گفت: طرح الگوي دولت الکترونيکي در کرمان و طرح زيرساخت‌هاي دولت الکترونيکي از ديگر مواردي هستند که در بودجه سال ۸۷ کشور براي اجراي آنها حدود چهار ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال بودجه تخصيص يافته است.
وي خاطرنشان کرد: کاربردهاي کارت ملي هوشمند از ديگر طرح‌هاي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات است که براي اجراي آن در سال ۸۷ پنج ميليارد ريال بودجه در نظر گرفته شده که ۶۰ درصد آن تخصيص داده شده است.
کارماني تاکيد کرد: مبالغ تخصيص يافته براي طرح‌هاي مذکور، پس از مبادله موافقت‌نامه‌هاي مربوطه هزينه خواهد شد.
۱۲۸/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا