پيگيري الکترونيکي مزاحمت هاي تلفني از طريق پيام کوتاه

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، اين اقدام اپراتور اول را در جهت کاهش مراجعه مشترکين و پيگيري غيرحضوري مشکلات آنان عنوان کرد.وي گفت: اين طرح در اداره بازرسي شرکت ارتباطات سيار در مرحله تست نهايي قرار دارد و پس از اتمام مرحله آزمايشي براي مشترکان راه اندازي خواهد شد.به گفته عطوفي، با …

محمدمهدي عطوفي در گفت وگو با خبرنگار موبنا، اين اقدام اپراتور اول را در جهت کاهش مراجعه مشترکين و پيگيري غيرحضوري مشکلات آنان عنوان کرد.
وي گفت: اين طرح در اداره بازرسي شرکت ارتباطات سيار در مرحله تست نهايي قرار دارد و پس از اتمام مرحله آزمايشي براي مشترکان راه اندازي خواهد شد.
به گفته عطوفي، با اجراي اين سامانه ، مشترکان در صورت بروز مزاحمت مي توانند از طريق پيامک ، مشکل را براي پيگيري به اپراتور خود اطلاع دهند.
معاون شرکت ارتباطات سيار در عين حال تصريح کرد که پيگيري مزاحمت تلفني بدون حضور مالک خط ممکن نيست؛ به همين جهت در اين طرح بايد مباحث حقوقي و فني آن به طور کامل مورد بررسي قرارگيرد.
وي با بيان اينکه در زمان حاضر ۶۸ دفتر امور مشترکين همراه اول در تهران و نيز در شهرستانها تا ساعت ۲۳ شب پاسخگوي مشترکان خواهد بود، اظهار داشت: اما بحث الکترونيکي کردن خدمات نيز در دستور کار اپراتور اول قرار دارد.
 128/162/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا