هوواوي گوشي هاي مجهز به اندروييد عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت فناوري هاي هوواوي در تاسيس و بنيان گذاري سيستم عامل سيمبيان سهم به سزايي داشته و بخش اعظم فروش تلفن هاي همراهش از نوع گوشي هاي ساده و ارزان قيمت است.براساس اين گزارش، شرکت هاي چيني در حال تلاش براي سود بردن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت فناوري هاي هوواوي در تاسيس و بنيان گذاري سيستم عامل سيمبيان سهم به سزايي داشته و بخش اعظم فروش تلفن هاي همراهش از نوع گوشي هاي ساده و ارزان قيمت است.
براساس اين گزارش، شرکت هاي چيني در حال تلاش براي سود بردن از بحران اقتصادي جهاني هستند و معتقدند که در چند سال آينده بخش اعظم درآمد شرکت ها ي جهان از بخش گوشي هايي با ويژگي هاي ساده و ارزان قيمت تامين مي شود.
بر اين اساس شرکت ها تصميم گرفتند که در زمينه ساخت گوشي هايي بر پايه پلتفورم اندروييد و سيمبيان اقدام کنند که به شکل قابل توجهي ارزان تر از بيشتر گوشي هاي هوشمند هستند و به اين شکل از بحران اقتصادي سود خواهند برند.
پيش بيني مي شود هوواوي اولين گوشي مجهز به سيستم عامل اندروييد را سال ۲۰۰۹ ميلادي به بازار عرضه کند.
براساس اين گزارش شرکت هاي چيني تا به حال فقط يک گوشي هوشمند عرضه کرده اند که بر پايه پلتفورم ويندوز موبايل ساخته شده بود.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا