عدم اخذ هزينه از پيامك‌هاي به مقصد نرسيده در شبكه اعمال شده است

محمدحسن فلاح اصغري در گفت ‌و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس اظهار داشت: اين طرح از دوره قبل براي مشتركان در شبكه mci اجرايي شده است.پيش از اين وحيد صدوقي مدير عامل همراه اول در نشست خبري گفته بود: بر اساس مصوبه قانوني، زماني كه مشترك اقدام به ارسال پيامك مي‌كند همزمان هزينه …

محمدحسن فلاح اصغري در گفت ‌و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس اظهار داشت: اين طرح از دوره قبل براي مشتركان در شبكه mci اجرايي شده است.
پيش از اين وحيد صدوقي مدير عامل همراه اول در نشست خبري گفته بود: بر اساس مصوبه قانوني، زماني كه مشترك اقدام به ارسال پيامك مي‌كند همزمان هزينه آن نيز بايد كسر مي‌شود.
وي اظهاركرده بود: در طرح جديد شركت ارتباطات سيار ايران با تغييرات نرم‌افزاري و ساير تغييرات در شبكه، تنها زماني كه به مقصد رسيدن پيامك ارسال شده توسط مشترك از سوي مركز SMS شارژينك گزارش نهايي شود، هزينه كسر خواهد شد.
فلاح اصغري درباره تعداد ميانگين پيامك‌هاي مبادله شده در شبكه همراه اول گفت: ميانگين پيامك‌هاي مبادله شده در شبكه همراه اول به رقم ۶۰ تا ۶۵ ميليون پيامك در روز رسيده است.
گزارش فارس حاكي است: ميانگين پيامك‌هاي ارسال شده بين ۴۰ تا ۴۵ ميليون پيامك بوده كه در حال حاضر به ۶۰ تا ۶۵ ميليون پيامك رسيده است. همراه‌اول در حال حاضر بيش از ۲۸ ميليون مشترك اعتباري و دائمي در كشور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا