اختلالات شبکه تلفن همراه گريبان برنامه نود را هم گرفت

به گزارش خبرنگارموبنا عادل فردوسي پور مجري برنامه تلويزيوني برنامه۹۰به جاي ارتباطات سيارازمردم پوزش خواست وگفت: به دليل اختلالات  شبکه تلفن همراه  پيامک هاي  شرکت کندگان در مسابقه ۹۰ به مقصد نمي رسيد.اين درحاليست که پيام هاي کوتاه ارسال شده شرکت کنندگان پس ازگذشت سه ساعت با گزارش “پيام ارسال نشده” برگشت مي خورد.فردوسي پوردرطول …

به گزارش خبرنگارموبنا عادل فردوسي پور مجري برنامه تلويزيوني برنامه۹۰به جاي ارتباطات سيارازمردم پوزش خواست وگفت: به دليل اختلالات  شبکه تلفن همراه  پيامک هاي  شرکت کندگان در مسابقه ۹۰ به مقصد نمي رسيد.
اين درحاليست که پيام هاي کوتاه ارسال شده شرکت کنندگان پس ازگذشت سه ساعت با گزارش “پيام ارسال نشده” برگشت مي خورد.
فردوسي پوردرطول برنامه دوشنبه با بيان اين که تهيه کنندگان برنامه در حال بررسي و رفع اين مشکل هستند، اظهارداشت: متاسفانه مشکلات شبکه تلفن همراه باعث اختلال دراجراي مسابقه شده است.
برنامه نود نام برنامه اي زنده است که  دوشنبه شب هر هفته از شبکه سه سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش مي شود.
در هربرنامه سوالي به عنوان نظرسنجي يا مسابقه دربرنامه مطرح مي شود و از بينندگان خواسته مي شود تا پاسخ را به شماره 200090 بفرستند. اين بخش ازمهمترين بخش هاي برنامه است و تا کنون چند بار باعث تغيير در برخي تصميمات مسئولان و سرنوشت برخي مسايل فوتبال ايران شده است.
 با اينکه اين برنامه معمولا نزديک نيمه شب پخش مي شود اما همواره تعداد پيامک هاي آن نسبت به ديگر برنامه ها در سطح بالاتري است و رکورد بيشترين پيام کوتاه را در بين همه  برنامه هاي صدا و سيمابا يک ميليون و ۳۵۰ هزار پيامک در اختيار دارد.
۱۱۷/۱۶/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا