“مک آلي” صفحه کليد BTKeyMini را براي آيفون ساخت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين صفحه کليد به منظور تايپ راحت و سريع براي متن هاي طولاني پست الکترونيک و همچنين پيام هاي کتبي  طراحي و ساخته شده است.صفحه کليد BTKeyMini از طريق سيستم اتصال بي سيم بلوتوث به گوشي هاي آيفون متصل مي شود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين صفحه کليد به منظور تايپ راحت و سريع براي متن هاي طولاني پست الکترونيک و همچنين پيام هاي کتبي  طراحي و ساخته شده است.
صفحه کليد BTKeyMini از طريق سيستم اتصال بي سيم بلوتوث به گوشي هاي آيفون متصل مي شود و با طرح و شکل صفحه کليدهاي مدل QWERTY طراحي و ساخته شد.
قيمت فروش اين صفحه کليد خارجي / جانبي براي گوشي هاي آيفون ،  92 دلار تعيين شده است ولي زمان عرضه آن به بازار اعلام نشده است.
نام و مليت شرکت سازنده اين صفحه کليد درخبر سايت اسلش فون نيز اعلام نشده است.
شرکت اپل عرضه کننده گوشي هاي آيفون ، در سال ۱۹۶۷ در آمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در شهر کاليفرنيا است و در زمينه صنعت نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر و توليد لوازم الکترونيکي فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت در سال ۲۰۰۷ ميلادي ۰۱/۲۴ ميليارد دلار و درآمد عملياتي آن ۴۱/۴ ميليارد  دلار و همچنين درآمد خالص آن ۵۰/۳ ميليارد دلار اعلام شد ه است.
۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا