درآمد EA Mobile از فروش بازي موبايلي به ۴۷ ميليون دلا رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل گجت، بر اساس اين گزارش ، شرکت EA Mobile براي اولين بار طي  18 ماه توانست نسبت به DS نينتندو،PSP سوني و Wii نيتتندو بهتر عمل کند. تحقيقات نشان داده که بازار بازي هاي موبايلي از نيمه دوم سال گذشته ميلادي د تا کنون رشد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل گجت، بر اساس اين گزارش ، شرکت EA Mobile براي اولين بار طي  18 ماه توانست نسبت به DS نينتندو،PSP سوني و Wii نيتتندو بهتر عمل کند.
 تحقيقات نشان داده که بازار بازي هاي موبايلي از نيمه دوم سال گذشته ميلادي د تا کنون رشد چشمگيري داشته است و بازي هاي موبايلي هم اکنون پنج درصد فروش کلي شرکت EA Mobile را تشکيل مي دهد.
شرکت EA Mobile در نظر دارد در طول فصل چهارم با ارايه بازي موبايل براي پلتفورم هاي جديد از جمله اندروييد گوگل و سري N-Gage ميزان سهم و در آمدش را در بازار هاي جهاني افزايش دهد.
شرکت آمريکايي EA Mobile ارايه دهنده بازي هاي تلفن همراه ، نرم افزار هاي زنگ گوشي و ديگر برنامه هاي کاربردي تفريحي در جهان است و اين شرکت انواع بازي هاي جنگي، پازل و ورزشي براي تلفن هاي همراه ارايه مي کند که معروف ترين آن سري بازي هاي بولينگ است.
اين شرکت با بسياري از اپراتور هاي تلفن همراه در آمريکاي شمالي از جمله اسپرينت و وريزون و بسياري از اپراتورهاي اروپايي و آسيايي همکاري مي کند.
اين شرکت در مونترال، توکيو، لس آنجلس، لندن، حيدرآباد، هونولولو و بخارست نمايندگي دارد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا