عرضه جديدترين گوشي نوکيا در بازار تلفن همراه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي براي اولين بار است که وارد بازار تلفن همراه تهران شده است و با قيمت هفت ميليون  و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار علاقمندان به اين برند قرار مي گيرد.فروشندگان گوشي هاي نوکيا پيش بيني مي کنند از اين مدل نوکيا چندان مورد استقبال خريداران قرار نخواهد گرفت چرا …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي براي اولين بار است که وارد بازار تلفن همراه تهران شده است و با قيمت هفت ميليون  و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار علاقمندان به اين برند قرار مي گيرد.
فروشندگان گوشي هاي نوکيا پيش بيني مي کنند از اين مدل نوکيا چندان مورد استقبال خريداران قرار نخواهد گرفت چرا که قابليت هاي جديدي در اين گوشي نسبت به مدل هاي قديمي برند نوکيا تعبيه نشده است.
مشخصات فني گوشي N79 نوکيا به شزح زير است:
اين مدل نوکيا  که  مجهز به شبکه هاي پر سرعت نسل سوم است از باند هاي فرکانسي GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 و HSDPA 2100 / 900 پشتيباني مي کند.
اين گوشي  97 گرمي در ابعاد ۱۱۰ در ۴۹ در ۱۵ ساخته شده است .
صفحه نمايش ۲.۴ اينچي TFT با کيفيت QVGA با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ ، حافظه داخلي ۸۳ مگابايتي و ارتقاي آن توسط مموري کارت microSD TransFlash تا هشت گيگابايت  از ديگر ويژگي هاي اين مدل نوکيا محسوب مي شود.
سيستم عامل به کار رفته در آن هم از جديد ترين ورژن سيمبيان است ( Symbian OS 9.3* S60 rel. 3.2 )که نمونه آن در گوشي N85 نيز به کار رفته است.
در همين حال دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي در N79 تعبيه شده است .
دوربين  اين گوشي کيفيت بسيار خوبي مثل يک DVD دارد و مي‌تواند با سرعت ۳۰ فريم بر ثانيه کار کند. همچنين يک دوربين دوم VGA نيز براي اين گوشي در نظر گرفته شده است.
GPS داخلي همراه با کارکرد A-GPS ، خروجي تلويزيون ، جک ۳.۵ mm ، پشتيباني از قابليت‌هاي نسل سوم و امکانات ارتباطي بسيار پر سرعت و قدرتمند، بلوتوث نسخه ۲ به همراه A2DP ، پورت microUSB ،  پشتيباني از اکثر فرمت هاي رايج صوتي ، FM transmitter و Stereo FM radio with RDS از ديگر مشخصات فني N79 به شمارمي آيد.همچنين باتري به کار رفته در اين گوشي از نوع باتري يون ليتيوم ۱۲۰۰ ميلي آمپر است در هنگامه  مکالمه  پنج ساعت و ۳۰ دقيقه و در زمان استندباي  372 ساعت کار مي کند.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا