پرداخت قبوض تلفن همراه از طريق دفاتر خدمات ارتباطي امكان‌پذير مي‌شود

وفا غفاريان در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس درباره كارمزد جديد بانكي براي قبوض تلفن همراه اظهار داشت: اخذ اين كارمزد براي مخابرات بسيار هزينه‌آور است به همين دليل تدابيري را انديشيده‌ايم تا از طريق اينترنت و ساير موارد هزينه براي مشتركان و شركت مخابرات كاهش پيدا كند.وي افزود: مخابرات تاكنون …

وفا غفاريان در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس درباره كارمزد جديد بانكي براي قبوض تلفن همراه اظهار داشت: اخذ اين كارمزد براي مخابرات بسيار هزينه‌آور است به همين دليل تدابيري را انديشيده‌ايم تا از طريق اينترنت و ساير موارد هزينه براي مشتركان و شركت مخابرات كاهش پيدا كند.
وي افزود: مخابرات تاكنون بانكها را به عنوان شبكه مناسب و ارزان قيمت براي گرفتن قبوض مي‌دانست ولي در حال حاضر به دنبال راه جايگزين هستيم.
معاون وزير ارتباطات درباره راهكارهاي در نظر گرفته شده در اين باره افزود: شركت مخابرات ايران با توجه به هزينه‌اي كه اين كار براي اين شركت دارد و انعكاس اين هزينه‌ها به مشترك، راهكارايي در نظر دارد تا از طريق اينترنت و دفاتر خدمات ارتباطي اين هزينه‌ها را از دوش مشتركان برداريم.
غفاريان در پاسخ به سرويس‌ها و خدمات اپراتور سوم تلفن همراه اظهار داشت: كاربرد ويژه اپراتور سوم با خدمات اپراتورهاي اول و دوم متفاوت است، اين اپراتور نبايد بروي سرويس‌هايي چون voice، مكالمه و sms متمركز شود، چون مشتركان اكنون از اين سرويس‌ها بهره‌مند هستند و بايد روي خدمات پيشرفته‌تر نظير ويديو، محتواي آموزشي وسرگرمي متمركز شود.
وي درباره زمان ورود سيم‌كارت اپراتور سوم به بازار گفت: ابتدا بايد شركتهايي كه در مزايده حضور دارند بررسي و برنده‌ مزايده اعلام شود و سپس حق ليسانس تعيين شده به خزانه دولت واريز شود، پس از آن عمليات اجرائي اين اپراتور آغاز مي‌‌شود.
رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران افزود: از زمان شروع به كار تا آغاز بهره‌برداري اپراتور سوم بين ۸ تا ۱۴ ماه طول مي‌كشد تا سيم كارت اپراتور سوم به بازار عرضه شود.
غفاريان در پاسخ به طرح همكاري مشترك مخابرات ايران با شركت‌هاي ارائه دهنده اينترنت پر سرعت (pap ) افزود: شركت مخابرات گامي براي مشاركت شركت‌هاي pap برداشت تا از اين طريق اينترنت پرسرعت را با قيمت كمتر و كيفيت بهتر در اختيار مردم قرار دهد.
وي افزود: درباره كليات اين طرح به توافق رسيده‌ايم ولي درباره نسبت تقسيم درآمد به توافق نرسيده‌ايم ولي معتقديم اگر اين همكاري انجام شود به نفع مصرف‌كننده است و اين در حالي است كه هر كدام از اين شركت‌ها در هر حوزه‌اي در راستاي اهداف خود مي‌توانند فعاليت كنند.وي گفت:اين مذاكرات همچنان با شركتهاي pap در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا