ايرانسل سيم کارت هديه مي دهد

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، ايرانسل اعلام کرد :کليه مشترکيني که از ۱۰ مهر تا پايان آبان ماه ثبت نام خود را تکميل و نخستين تماس را از سيم کارت اعتباري يا دائمي خود برقرار کرده باشند، يک سيم کارت هديه دريافت خواهند کرد. همچنين صرف نظر از تاريخ ثبت نام، به کليه مشترکيني …

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، ايرانسل اعلام کرد :کليه مشترکيني که از ۱۰ مهر تا پايان آبان ماه ثبت نام خود را تکميل و نخستين تماس را از سيم کارت اعتباري يا دائمي خود برقرار کرده باشند، يک سيم کارت هديه دريافت خواهند کرد.
 همچنين صرف نظر از تاريخ ثبت نام، به کليه مشترکيني که حداکثر تا پايان روز ۲۰ آبان ماه، ثبت نام خود را تکميل کرده و نخستين تماس را از سيم کارت دائمي و يا اعتباري خود در همين روز (۲۰ آبان) برقرار کنند ۵ هزار تومان اعتبار رايگان اهدا ميشود. ۵ هزارتومان اعتبار هديه علاوه بر ۵ هزار تومان اعتبار اوليه­اي است كه در حال حاضر در كليه سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل عرضه مي شود.
 براساس اين گزارش، اعتبار هديه ويژه سالروز ولات امام رضا (ع) تنها به سيم کارت هايي که تا روز ۲۰ آبان ثبت نامشان تکميل شده و نخستين تماس از آنها در ۲۰ آبان برقرار شود تعلق ميگيرد.
 همچنين مشترکان براي دريافت سيم کارت هديه کافي است پس از تکميل ثبت نام و فعال سازي و برقراري نخستين تماس، ابتدا يک پيام کوتاه بدون متن از خط ايرانسل خود به شماره ۲۱۱۲ بفرستند تا بدين ترتيب کد پستي که در سيستم ايرانسل براي پرونده ايشان ثبت شده است، از طريق پيام کوتاه براي آنان ارسال شود. مشترک مي بايست حتما اين کد را کنترل کرده تا با کد پستي ۱۰ رقمي که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق يا گاز درج مي شود، يکسان باشد زيرا اين کد نشان دهنده آدرس محلي است که سيم کارت هديه به آن ارسال خواهد شد.
بنابراين در صورتي که کد پستي صحيح بود، مشترک مي بايست براي تائيد آن، يک پيام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره ۲۱۱۵ فرستاده و به اين ترتيب کد پستي محلي را که بايد سيم کارت هديه به آن ارسال شود، تاييد نهايي نمايد.
اگر کد دريافتي صحيح نبود، مشترک مي بايست سريعا به محل خريداري سيم کارت مراجعه کرده و کد پستي را تصحيح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا