اف سي سي گوشي ال جي ۴۱۰G را تاييد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترتي موبايل واک ،  410G از جديدترين گوشي هاي تلفن همراه ال جي است و هنوز تصوير و مشخصات آن در سايت اينتر نتي موبايل واک ، منتشر نشده است.گفته مي شود اين گوشي به صورت  يک خودرو اسپرت طراحي و ساخته شده و  داراي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترتي موبايل واک ،  410G از جديدترين گوشي هاي تلفن همراه ال جي است و هنوز تصوير و مشخصات آن در سايت اينتر نتي موبايل واک ، منتشر نشده است.
گفته مي شود اين گوشي به صورت  يک خودرو اسپرت طراحي و ساخته شده و  داراي يک سيستم خودکار تشخيص ميزان الکل در خون با حسگر آزمايش کننده است که بطور جالبي در داخل گوشي جاسازي شده است.
اين سيستم حسگر و تشخيص خودکار الکل کار شرکت زيمنس است  و حدس زده مي شود  ال جي آن را به عاريه گرفته و در شرف عرضه تجاري آن است.
جزييات بيشتر درباره قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي اين گوشي و همچنين زمان به بازار آمدن و قيمت فروش آن در سايت اينترتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
شرکت ال جي الکترونيک در سال ۱۹۷۴ در کره جنوبي تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر سئول است و در زمينه صنايع الکترونيکي ، لوازم خانگي ، لوازم صنعتي ، کامپيوتر ، تلفن همراه ، سرمايه گذاري و بيمه فعاليت دارد.
۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا