مجلس بر تمامي فعاليت هاي وزارت ارتباطات نظارت دارد

” علي مطهري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب افزود:وزارت ارتباطات در حال حاضر به تمامي تعهدات خود جامعه عملي پوشانيده است و مجلس نيز در اين راستا به مسوولان آن وزارت خانه درانجام برخي مسايل کمک خواهد کرد .وي ادامه داد : مجلس قصد دارد با نظارت صحيح …

” علي مطهري ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب افزود:وزارت ارتباطات در حال حاضر به تمامي تعهدات خود جامعه عملي پوشانيده است و مجلس نيز در اين راستا به مسوولان آن وزارت خانه درانجام برخي مسايل کمک خواهد کرد .
وي ادامه داد : مجلس قصد دارد با نظارت صحيح خود برعملکرد وزارت ارتباطات بعنوان ناظر همواره تمامي فعاليت هاي اين دستگاه اجرايي را زير نظر داشته باشد .
رييس کميته ارتباطات مجلس اظهار داشت : تعامل دولت و مجلس همواره ادامه دارد و اين دو نهاد هدفي جز خدمت رساني به مردم ندارد.
وي تصريح کرد : اعضاي کميته ارتباطات مجلس به طور کلي بر وظايف خود آشنايي دارند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف ان را سريعا به گوش مديران اجرايي دولت نهم خواهند رساند .
مطهري خاطرنشان ساخت که بحث استيضاح وزير ارتباطات در ميان اعضاي کميسيون صنايع و معادن مجلس مطرح نيست و اگر ” محمد سليماني ” در برخي مواقع به مجلس فراخوانده شده تنها براي جواب به سووالات اعضا بوده است .
۱۲۳/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا