جديدترين گوشي ال جي براي اولين بار وارد بازار تلفن همراه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که به امکانات پيشرفته اي مجهز است بزودي در سبد محصولات ال جي قرار مي گيرد.قيمت دقيق اين گوشي تا زمان عرضه نهايي در بازار تلفن همراه قابل تشخيص نخواهد بود.گوشي KE990 ال جي که  در سه رنگ  بندي مشکي، نقره اي تيره و صورتي  به بازار عرضه مي …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي که به امکانات پيشرفته اي مجهز است بزودي در سبد محصولات ال جي قرار مي گيرد.
قيمت دقيق اين گوشي تا زمان عرضه نهايي در بازار تلفن همراه قابل تشخيص نخواهد بود.
گوشي KE990 ال جي که  در سه رنگ  بندي مشکي، نقره اي تيره و صورتي  به بازار عرضه مي شود در ابعاد  8/14 در ۴/۵۴ در ۵/۱۰۳   ساخته شده است.
صفحه نمايش بسيار بزرگ دستگاه بهمراه عدم وجود صفحه کليد عددي، به روشني بر تمام لمسي بودن آن اشاره دارد اين صفحه نمايش سه  اينچي با رزولوشن۴۰۰ در ۲۴۰ پيکسلي و قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ است.
گوشي KE990 ال جي نيز داراي دوربين پنج مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک  است.
حداکثر رزولوشن عکاسي توسط لنز Schneider Kreuznach گوشي ۱۹۴۴ در ۲۵۹۲  پيکسل دارد و براي فرمان دادن به دوربين از سه دکمه جانبي دستگاه به همراه Jog Wheel موجود بروي لنز استفاده مي گردد.
فلش  به کار رفته در اين نوع مدل ال جي Strobe بکار رفته است که از لحاظ ميزان روشنائي و قدرت جايي ميان فلش هاي LED معمولي و فلش هاي زنون جاي مي گيرد. حافظه داخلي گوشي KE990 ال جي ۱۰۰ مگابايت است که اين ميزان نيز توسط مموري کارت microSD  TransFlash ارتقا مي يابد.
با توجه به ظاهر شيک اين مدل ال جي پيش بيني مي شود بعد از عرضه نهايي در بازار تلفن همراه مورد استقبال اکثر علاقه مندان به اين برند قرار گيرد.
۱۲۹/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا