برنامه هاي خود را مطابق اسناد مزايده پياده کرديم

مهندس فرامرز رستگار دبير کنسرسيوم بزرگ مخابرات ايران در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار داشت: از آنجايي که براساس اسناد اين مزايده نظارت و پشتياني بخش فني اپراتور سوم بر عهده طرف ايراني است بايد براين نکته تاکيد شود که طرف ايراني پيش از اين تجربه کوچکتري در اين زمينه داشته است يا …

مهندس فرامرز رستگار دبير کنسرسيوم بزرگ مخابرات ايران در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار داشت: از آنجايي که براساس اسناد اين مزايده نظارت و پشتياني بخش فني اپراتور سوم بر عهده طرف ايراني است بايد براين نکته تاکيد شود که طرف ايراني پيش از اين تجربه کوچکتري در اين زمينه داشته است يا خير؟
وي گفت : انتقال دانش فني از شرکت هاي خارجي طرف قرار داد از ديگر موضوعاتي است که بايد در مزايده اپراتور سوم به دقت مورد بررسي قرار گيرد.
عضو کنسرسيوم بزرگ مخابرات افزود: اين احتمال همواره وجود دارد که شرکت هاي خارجي تمايلي به انتقال دانش و تجربياتشان به داخل کشور نداشته باشند از اين رو بايد ارزيابي شود که حتما طرف قرارداد نسبت به تعهد خود پايبند باشد.
رستگار افزود: مدل هاي انتقال دانش فني از شرکت هاي خارجي بايد در يک تحقيق جامع مورد بررسي قرار گيرد و نه بايد به يک امضا که پايي قرارداد درج مي شود اکتفا کرد.
وي در پايان تاکيد کرد: ممکن است دانش فني و علوم نيز توسط شرکت هاي خارجي مورد استثمار قرار گيرد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا