۱۰۰هزار مشترك براي سرويس ” جي.پي. آر.اس. ” ثبت‌نام كردند

به گزارش خبرگزاري فارس محمدحسين فلاح‌اصغري در برنامه «درست مصرف كنيم»، افزود: برنامه‌ي اوليه‌ي شركت ارتباطات سيار ايران، ايجاد پوشش تلفن‌همراه در سراسر كشور بود تا براي مشتركيني كه سال‌هاي قبل در ليست انتظار بودند، سرويس اوليه شامل مكالمه، پيامك، فاكس و ديتا را ايجاد كند.وي ادامه داد: اكنون همراه‌اول سيم‌كارت‌هاي دائمي را به‌روز واگذار …

به گزارش خبرگزاري فارس محمدحسين فلاح‌اصغري در برنامه «درست مصرف كنيم»، افزود: برنامه‌ي اوليه‌ي شركت ارتباطات سيار ايران، ايجاد پوشش تلفن‌همراه در سراسر كشور بود تا براي مشتركيني كه سال‌هاي قبل در ليست انتظار بودند، سرويس اوليه شامل مكالمه، پيامك، فاكس و ديتا را ايجاد كند.
وي ادامه داد: اكنون همراه‌اول سيم‌كارت‌هاي دائمي را به‌روز واگذار مي‌كند و سيم‌كارت‌هاي اعتباري را هم ظرف يك‌هفته به مشتركان ارائه مي‌دهدو قرعه‌كشي‌ها ديگر از بين رفته است.
رضوي گفت: اكنون به مرحله‌اي رسيده‌ايم كه بايد درجهت ايجاد و توسعه‌ سرويس‌هاي جديد، گام برداريم، در اين رابطه، با دو مسأله روبرو هستيم. مسأله‌ اول اين‌كه تجهيزات، ساختار و سيستم‌هايي كه در شبكه‌ ارتباطات سيار كشور استفاده شده، از تنوع بسيار زيادي برخوردار است و بايد بازنگري و به‌روز شود و از طرفي نيازمند استفاده از تجهيزات جديد‌تر هستيم كه بخش فني‌ومهندسي شركت، در اين رابطه، تلاش‌هاي زيادي انجام داده و مي‌دهد.
معاون نظارت و مديريت شبكه‌ همراه‌اول، با اشاره به گذشت پنج‌روز از فعال‌سازي سرويس GPRS در شبكه‌ي شركت ارتباطات سيار ايران، گفت: از آنجايي‌كه در مرحله‌ ارائه‌ سرويس به‌صورت آزمايش هستيم، ساعات خلوت شبكه يعني از ساعت ۱۱شب تا ۸صبح را انتخاب كرده‌ايم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا